  • 1. Data: 2005-10-16 20:20:30
    Temat: Korekta PIT-37 za 2004 rok ??
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Witam,

    Szukalem odpowiedzi na moj problem, ale znalazlem niejednoznaczne wypowiedzi,
    dlatego pozwolilem sobie zwrocic sie z moim problemem do Was. Otoz wlasnie
    dowiedzilem sie, ze w rozliczeniu PIT za rok 2004 moglem uwzglednic czesc
    wydatkow mieszkaniowych, czego oczywiscie nie zrobilem. Oczywiscie wiaze sie to
    z dosyc duza nadplata podatku z mojej strony (gdybym te wydatki uwzglednil). I
    teraz: czy moge zlozyc teraz korekte zeznania PIT-37 za 2004 r? Gdzie szukac
    informacji o terminach skladania tekiej korekty i ewentaulnie czy powinienem
    zrobic cos jeszcze oprocz samej korekty, jakies dodatkowe papierki?

    Pozdrawiam
    the.one

    --
    Forum Legionowo:

  • 2. Data: 2005-10-17 08:48:12
    Temat: Re: Korekta PIT-37 za 2004 rok ??
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "the.one" <t...@g...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    powinienem
    > zrobic cos jeszcze oprocz samej korekty, jakies dodatkowe papierki?

    Można złożyć korektę, a do niej trzeba dołączyć uzasdanienie dlaczego ją
    sie składa.
    Do 5 lat można składać.