  • 1. Data: 2002-12-15 00:22:18
    Temat: Kontrola Skarbowa
    Od: w...@w...pl

    Aż mnie dreszcz przeszedł kiedy w piątek 13-tego odebrałem telefon z US i
    zaproszenie na wizytę z kompletem dokumentów firmy. I tu moja prośba do
    grupowiczów, co mnie może czekać. Moja działalność jest dardzo prosta - karta
    podatkowa. Jedynym problemem może być przekroczenie limitu obrotu rocznego -
    nie wiem jaki może być? Jeżeli ktoś wie do jakiej wartości mozna się rozliczać
    z US w oparciu o kartę w 2002r. - to proszę powiedzcie.
    G.C.

  • 2. Data: 2002-12-16 14:45:25
    Temat: Re: Kontrola Skarbowa
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Wydaje mi się, że przez telefon to się zaprasza znajomych. Sprawdź ordynację
    w rozdziale doręczenia
    WO

  • 3. Data: 2002-12-16 21:35:02
    Temat: OT: Kontrola Skarbowa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Dec 2002, wojtaszek wrote:

    >+ Wydaje mi się, że przez telefon to się zaprasza znajomych. Sprawdź ordynację
    >+ w rozdziale doręczenia
    >+ WO

    Ja tylko wKF: łatwiej się odpowiada na post z "odpowiedzią pod".

    >+ Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości [...]
    >+ > Aż mnie dreszcz przeszedł kiedy w piątek 13-tego odebrałem telefon z US
    >+ > i zaproszenie na wizytę z kompletem dokumentów firmy.

    ...i słusznie że tak. Po co marnować papier... :)
    Jak się umówi i *nie przyjdzie* to pewnie mu poślą 'papier'
    i przetrzepią :]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu US z powodu drobiazgów posyłał już wezwania zamiast
    wziąć i zadzwonić. Wrrr....)