  • 11. Data: 2006-01-20 11:18:59
    Temat: Re: Kontrola
    Od: "us" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:dqqa9u$iv0$4@proxy.provider.pl...
    > O tak, miał powody - premię za wykrycie kolejnego oszusta-spekulanta.

    Taki pretekst jest do łatwego obalenia w odwołaniu.
    Bądźmy dobrej myśli, może polityczna miotła zrealizuje swój plan połączenia
    US i UC.
    Ma to być okazja do wymiecenia skorumpowanych urzędników lub wyznających
    zasadę podatnik twój wróg.
    Lokalnym kontrolerom skarbowym łatwo tępić wystraszonych maluczkich.
    Casus Kluski jest mało przyjemny i fatalnie świadczy o polskim
    prawodawstwie.
    Mądrali, robiących wszystko, by nie odpaść od koryta, do parlamentu
    wybraliśmy.

  • 12. Data: 2006-01-20 11:59:31
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "us" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i UC.
    > Ma to być okazja do wymiecenia skorumpowanych urzędników lub wyznających

    zeby nie wymietli tych dobrych .....

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-01-20 12:01:11
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tych bardziej pokojowych to zostaje tylko nie głosowanie na socjalistów.
    >
    > --
    > vertret
    No, ale sorry Winnetou, "skarbówka" nie została tknięta zębem zmian
    politycznych od kiedy pamietam. Chyba, że mi coś umknęło?
    Graszka

  • 14. Data: 2006-01-20 15:54:32
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No, ale sorry Winnetou, "skarbówka" nie została tknięta zębem zmian
    > politycznych od kiedy pamietam.

    Nieskomplikowany i niski podatek odchudziłby US i zabrałby urzędnikom okazje do
    korupcji.
    Zostaliby tam tylko ci ludzie, którzy lubiliby swoją pracę, chętnie by co rano
    do niej wstawali, trochę znudzeni witaliby z uśmiechem każdego z 3-5
    interesantów dziennie, aby im cierpliwie wytłumaczyć jak mają w przyszłości
    załatwić sobie wszystko przez internet.

    Ale się rozmarzyłem...

    --
    vertret

  • 15. Data: 2006-01-20 17:06:11
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "us" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    US

    > zeby nie wymietli tych dobrych .....
    >
    > Pozdrawiam

    Witamm.

    Sam na własne życzenie człowiek się podłożył. Po jakiego grzyba określał
    marżę ? Nigdy tego nie robię. A jeżeli już mnie przycisną to proszę aby
    wskazali konkretny towar i wtedy pytam. A ile Pani inspektor chciała by tego
    kupić. Najczęściej pada odpowiedź że nic, albo 1 sztukę. A ja na to, no to
    marża wynosi 1000%.( a mam towary które sprzedaję nawet po 0,01 zł / 100 szt.)
    W tym momencie zaczyna jarzyć o co biega i następuje pytanie, a jeżeli chcę
    kupić 100 sztuk ? To 30%. A 1000 ? To 10%. No to jak to u pana jest z tą
    marżą ? Tak jak mówię, jest różna w zależności od wielu czynników. I jeszcze
    nigdy nie miałem więcej niż 5% i taką przyjmowali do rozliczeń. Na wszelki
    wypadek trzymam też takie pozycje które zostały sprzedane poniżej ceny zakupu i
    to już im całkiem mąci w głowach. Ale trzeba pilnować prawidłowości rozliczeń.
    W jego przypadku z księgi prawdopodobnie wynikało że np. kupił towar za 100
    tys. sprzedał za 90 i wykazał 20 tys zysku. Oni posługują się takim trochę
    abstrakcyjnym pojęciem jak koszt własny sprzedaży i wystarczy to odpowiednio
    policzyć aby udowodnić wszystko co się chce.

  • 16. Data: 2006-01-21 17:17:07
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    złodziej podatków napisał(a):

    > Sam na własne życzenie człowiek się podłożył. Po jakiego grzyba określał
    > marżę ?

    dokładnie tak, mógł powiedzieć,
    że średnia marża to im z księgi wyjdzie...

    --
    regent...
    (tojuż???)