  • 21. Data: 2006-08-01 15:33:01
    Temat: Re: Konto firmowe w banku
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Nieoplacalne, ale jedyne - z Maxa nie mzona robic przelewow zewnetrznych
    > z tego co pamietam...

    zgadza sie...
    w prkatyce - mMax -> eMax (po 1000) -> eKonto -> kontrahent...

    Efreet

  • 22. Data: 2006-08-01 15:54:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Efreet wrote:

    > w prkatyce - mMax -> eMax (po 1000) -> eKonto -> kontrahent...

    eMax -> mBiznes -> kontrahent ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 23. Data: 2006-08-01 16:24:51
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > eMax -> mBiznes -> kontrahent ;)

    mozna...ale ja nie place belkowego :)

    Efreet

  • 24. Data: 2006-08-01 17:46:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Efreet <e...@p...onet.pl> w

    > a jak mam pieniadze firmowe na mBiznesMax,
    > i zrobie przelew na eKonto (notorycznie puste - bo przelew
    > robie tam tylko, jak chce wyciagac kase z bankomatu :)
    > i z eKonta oplace FV..to co wtedy ?? :P

    Nic, bo masz puste eKonto i faktury nie zapłacisz :D

    I sie dopytam: na ryczałcie jesteś, czy na stratach (vide Twoja odpowiedź
    Hikkimoriemu, że belkowego nie płacisz)? :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2006-08-01 18:13:41
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl>

    'Tom N' napisał(a):
    > Efreet <e...@p...onet.pl> w

    > Nic, bo masz puste eKonto i faktury nie zapłacisz :D
    >
    > I sie dopytam: na ryczałcie jesteś, czy na stratach (vide Twoja odpowiedź
    > Hikkimoriemu, że belkowego nie płacisz)? :)

    tam zaraz stratach...pracuje naukowo...50% kup...
    podatku malo, zdrowotnego duzo...

    Efreet

  • 26. Data: 2006-08-02 06:49:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Aug 2006, .....Tester..... wrote:

    > Reasumujac to najlepije zalozyc konto firmowe w mBanku bo jest prowadzenie
    > za darmo i takie podac dla urzedu skarbowego
    >
    > a prywatne w np.PolbankEFG - 3 zl miesiecznie prowadzenie i z tego konta
    > robic wszystkie pzrelewy za faktury i inne naleznosci zwiazane z
    > dzialalnoscia bo przelewy z prywatnego sa za darmo

    Czegoś nie rozumiem...
    Primo - po co płacić za prowadzenie skoro już się ma konto w mBanku,
    a secundo jak to ma rozwiązywać problem "konta wykorzystywanego w DG",
    skoro są dowody (u siebie i u kontrahentów - przecież jak oni zbierają
    dowody zapłaty to tam będzie nr konta wpłacającego!) że to konto
    "osobiste" jest naprawdę "zwiazane z DG"?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 27. Data: 2006-08-02 07:07:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Aug 2006, Hikikomori San wrote:

    > Nieoplacalne, ale jedyne - z Maxa nie mzona robic przelewow zewnetrznych
    > z tego co pamietam...

    ...no toż niech sobie przeleje na konto "firmowe" (w tymże mBanku).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 28. Data: 2006-08-05 19:22:15
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

> [...]
    > dowody zapłaty to tam będzie nr konta wpłacającego!) że to konto
    > "osobiste" jest naprawdę "zwiazane z DG"?

    a jak zrobie 499 przelewy z firmowego i 500 z osobistego to ktore jest
    zwiazane z DG :)

  • 29. Data: 2006-08-05 20:52:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Aug 2006, ....co to... wrote:

    > a jak zrobie 499 przelewy z firmowego i 500 z osobistego to ktore jest
    > zwiazane z DG :)

    No przecież oba.
    Co za problem - ja sam mam dwa konta "związane z DG".
    To że w róznych bankach to przypadek ;) - nie widzę przeszkód żeby ktoś
    kto chce się przyczepić miał uznać oba konta w jednym banku za "związane"!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 30. Data: 2006-11-16 07:46:59
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Mnie powiedzieli w US, ze konto firmowe jest po to, by mozna bylo zwracac mi
    na nie podatek VAT. Bo zaden US nie przeleje go na konto osobiste.Mam konto
    osobiste elektroniczne w PKO BP, gdzie jest specjalna opcja/ formularz jak
    kto woli, do robeinia przelewow do US, ZUS i Fundusz Pracy td.
    VATowcem nie jestem, dochody mam takie, ze sie nie dorobie milionow w ciagu
    roku. O... am system kont firmowych.