  • 1. Data: 2006-12-05 17:06:35
    Temat: Koncesja a PKD
    Od: Bladek <b...@g...com>

    Witam,

    Chciałem się kogoś poradzić - prowadzę działalność gospodarczą i
    rozszerzyłem sobie ostatnio wpis do ewidencji o kilka PKD.

    Moje wątpliwości są związane z tym, że nie wiem czy nie wybrałem sobie
    jakiegoś PKD które wymaga starania się o koncesję. Może wiecie gdzie można
    znaleźć takie informacje bo niestety z Google (www i grupy) mi się nie
    udało.

    Wpis PKD mam taki:

    18.22.A - Produkcja ubrań wierzchnich dla mężczyzn i chłopców, pozostała
    18.22.B - Produkcja ubrań wierzchnich dla kobiet i dziewcząt, pozostała
    18.24.Z - Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, gdzie
    indziej niesklasyfikowana
    52.33.Z - Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych
    52.41.Z - Sprzedaż detaliczna wyrobów włókienniczych
    52.42.Z - Sprzedaż detaliczna odzieży
    52.48.A - Sprzedaż detaliczna mebli, wyposażenia biurowego, komputerów oraz
    sprzętu telekomunikacyjnego
    52.48.G - Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w
    wyspecjalizowanych sklepach, gdzie indziej niesklasyfikowana
    72.10.Z - Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego
    72.21.Z - Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    72.22.Z - Działalność w zakresie oprogramowania, pozostała
    72.30.Z - Przetwarzanie danych
    72.40.Z - Działalność związana z bazami danych
    72.50.Z - Konserwacja i naprawa maszyn biurowych, księgujących i sprzętu
    komputerowego
    72.60.Z - Działalność związana z informatyką, pozostała
    74.13.Z - Badanie rynku i opinii publicznej
    74.14.A - Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i
    zarządzania
    74.14.B - Zarządzanie i kierowanie w zakresie prowadzenia działalności
    gospodarczej
    74.30.Z - Badania i analizy techniczne
    74.40.Z - Reklama
    74.81.Z - Działalność fotograficzna

    Główne obawy mam związane z:
[...]

    Czy dla którejś z wymienionych powyżej PKD trzeba mieć koncesje?

    Gdzie można szukać takich informacji?

    --
    BB

  • 2. Data: 2006-12-05 19:54:42
    Temat: Re: Koncesja a PKD
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Bladek" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > można
    > znaleźć takie informacje bo niestety z Google (www i grupy) mi się nie

    Słabo szukałeś ;-)
    Rozdział 4 Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności
    gospodarczej

    Dz.U. 2004 nr 173 poz. 1807

    --
    Pozdrawiam :-)