  • 1. Data: 2004-03-03 12:26:00
    Temat: Komitet rodzicielski.
    Od: "Katarzyna Nova" <k...@q...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie mozliwosci odliczenia od dochodu wplaty na komitet
    rodzicielski szkoly, do ktorej uczeszcza moje dziecko.
    Czy moge odliczyc 250 zl, ktore wplacilam w 2003 roku na konto tzw. Rady
    Rodzicow ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam,

    Katarzyna Nova

    ---

  • 2. Data: 2004-03-03 19:44:12
    Temat: Re: Komitet rodzicielski.
    Od: "Moolo" <b...@e...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Nova" <k...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzicielski szkoly, do ktorej uczeszcza moje dziecko.
    > Czy moge odliczyc 250 zl, ktore wplacilam w 2003 roku na konto tzw. Rady

    Podobno Urzad Skrabowy tytułuje tylko wpłaty na Komitet Rodzicielski
    dokonane przelewem (dowód wpłaty, jako podstawa odliczenia).

  • 3. Data: 2004-03-04 06:28:50
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Rady
    > Podobno Urzad Skrabowy tytułuje tylko wpłaty na Komitet Rodzicielski
    > dokonane przelewem (dowód wpłaty, jako podstawa odliczenia).

    Nie tylko przelewem - ale wpłacone bezpośrednio na konto bankowe RR (a nie
    np. w sekretariacie szkoły).