-
31. Data: 2006-04-12 18:33:43
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Robert Tomasik napisał(a):
>> Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i
> nie
>> słyszałem o takim obowiązku.
>
> Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
> wykroczenie.
Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
robi?
Tutaj mamy do czynienia z ewidentnym zaniedbaniem ze strony usługodawcy,
który za wszelką cenę chce grac role pokrzywdzonego.
M.
-
32. Data: 2006-04-12 19:42:24
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:443d47f0$1@news.home.net.pl...
> Robert Tomasik napisał(a):
>
>>> Nie skasowałem. Nie muszę. Nie ma takiego obowiązku w regulaminie i
>> nie
>>> słyszałem o takim obowiązku.
>>
>> Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
>> wykroczenie.
>
> Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
> robi?
Robi, aktywnie używa.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
33. Data: 2006-04-12 20:42:28
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Jan Werbiński napisał(a):
>>> Ale wówczas klient tylko i wyłącznie wyłudza usługę, co stanowi
>>> wykroczenie.
>>
>> Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
>> robi?
>
> Robi, aktywnie używa.
>
I potrafisz to udowodnić? :-) Potrafisz również wykazać, że wprowadził
Cię w błąd?
M.
-
34. Data: 2006-04-12 21:00:40
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Cavallino" <k...@...pl>
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
wiadomości news:
>> Czy wyłudzenie może polegać na tym, że potencjalny wyłudzający nic nie
>> robi?
>
> Robi, aktywnie używa.
A w umowie masz zakaz?
-
35. Data: 2006-04-12 21:02:25
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: "Cavallino" <k...@...pl>
Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
wiadomości news:
> Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty?
Niezamawianej?
Nijak.
-
36. Data: 2006-04-12 21:32:46
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: R2r <b...@m...net.pl>
Andrzej Lawa napisał(a):
> ROTFL
>
> Nawet niesławna telekomuna po rozwiązaniu z reguły odcina "sygnał" w
> kabelku.
>
Eee... :-)
Tak sobie teoretyzujesz, prawda? ;-)
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
____
"Oczko mu się odlepiło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."
-
37. Data: 2006-04-12 21:39:40
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Jan Werbiński wrote:
> Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
> wiadomości news:e1j0cl$2d3$4@inews.gazeta.pl...
>> Jan Werbiński wrote:
>>>> A w regulaminie jak stoi jeśli chodzi o zwrot sprzętu?
>>>
>>> Trzeba zwrócić, albo ponieść koszt odpłatnego demontażu. Zamówienie
>>> nie wpłynęło.
>>>
>>
>> Jakie zamówienie? Na co?
>
> Na demontaż
>
Ty chyba z księżyca spadłeś.
Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
I tyle w tym temacie.
-
38. Data: 2006-04-12 21:40:54
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Jan Werbiński wrote:
>
> Nie chce mi się. Wolę wysłać poleconym odpowiednie pisemko. To dwa z
> moich praw.
> On nie ma prawa korzystać z usług.
>
To mu ją wyłącz.
-
39. Data: 2006-04-12 22:04:46
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: R2r <b...@m...net.pl>
Cavallino napisał(a):
>
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał
> w wiadomości news:
>
>> Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty?
>
> Niezamawianej?
> Nijak.
No właśnie. Tak mi się skojarzyło z oferowaną i naliczaną klientom (choć
nie zamawianą przez nich) usługą świadczoną swego czasu przez Polkomtel.
Chodzi mi o tzw. "monitorowanie rozliczeń" polegające na wysyłaniu po 7
dniach od upływu terminu płatności SMSa z informacją o tym upływie i
dopisywaniu do kolejnej faktury ok. 4 zł + VAT (ustawowe odsetki za 7
dni osiągnęłyby taką wartość od kwoty kilku tysięcy zł - mało kto płaci
tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
____
"Oczko mu się odlepiło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."
-
40. Data: 2006-04-12 22:08:00
Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
R2r napisał(a):
>>> Jak fakt wykonania usługi ma się do konieczności zapłaty?
>>
>> Niezamawianej?
>> Nijak.
> No właśnie. Tak mi się skojarzyło z oferowaną i naliczaną klientom (choć
> nie zamawianą przez nich) usługą świadczoną swego czasu przez Polkomtel.
> Chodzi mi o tzw. "monitorowanie rozliczeń" polegające na wysyłaniu po 7
> dniach od upływu terminu płatności SMSa z informacją o tym upływie i
> dopisywaniu do kolejnej faktury ok. 4 zł + VAT (ustawowe odsetki za 7
> dni osiągnęłyby taką wartość od kwoty kilku tysięcy zł - mało kto płaci
> tak wysokie rachunki). Zdaje się, że oferujący tę usługę wbrew woli
> klientów musiał sie wycofać z jej świadczenia, prawda?
>
W zasadzie nie ze świadczenia, a z pobierania pieniędzy za jej
"świadczenie".
M.