  • 1. Data: 2004-06-21 08:36:02
    Temat: Kiedy mam obowiązek zadeklarowania VATu należnego ?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Jak to jest, wystawiam fakturę VAT np 31 marca, płatną w terminie 14
    dni, pienążki dostaję w kwietniu. Do tej pory taką fakturę rozliczałem w
    deklaracji za marzec (liczyłem datę wystawienia faktury jako wiążącą, a nie
    datę otrzymania zapłaty), teraz mam wątpliwości, czy powinienem zaczekać i
    rozliczyć ją w deklaracji za kwiecień?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-21 10:54:29
    Od: "Andrzej N." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mariusz <M...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cb66qn$f0g$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    nie
    > datę otrzymania zapłaty), teraz mam wątpliwości, czy powinienem zaczekać i

    Jeśli usługi budowlane lub transportowe to w kwietniu jak inne to w marcu.
    Pozdr.
    Andrzej

  • 3. Data: 2004-06-21 17:01:13
    Od: "adi" <f...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Andrzej N." <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > nie

    > Jeśli usługi budowlane lub transportowe to w kwietniu jak inne to w

    ... a inne np. sprzedaż złomu stalowego, energii elektrycznej i cieplnej,
    usług telekomunikacyjnych, sprzedaż wysyłkowa za zaliczniem pocztowym itd
    to niekoniecznie zawsze w marcu.
    Art. 19 ustawy do poczytania, ze zwróceniem uwagi na ust. 13.

    Pozdrawiam,
    adi

  • 4. Data: 2004-06-23 20:55:29
    Od: "noname" <s...@p...onet.pl>