  • 1. Data: 2003-02-07 08:55:18
    Temat: Kasa mieszkaniowa a ulga budowlana-prosze o pomoc
    Od: "ferron" <f...@i...pl>

    PROSZE POMOZCIE.
    Skorzystalam z odpisow z tyt. oszczedzania w kasie mieszkaniowej, teraz
    korzystam z duzej ulgi budowlanej (z 2000 roku).
    Załózmy ze w kasie mieskzaniowej oszczesdzilam 30 000, a na mieskzanie
    wydalam 70 000 zł (razem 100 000)
    czy w PIT D mam pomniejszac:
    a) kwote poniesionych podatkow 100 000 o 30 000
    b) limit mi przyslugujacy o 30 000
    c) czy tez wpisac w pozycji D7 KWOTE POMNIEJSZENIA 30 000 x 30% = 9000?

    BADZO PROSZE O POMOC

  • 2. Data: 2003-02-07 18:21:15
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ferron" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydalam 70 000 zł (razem 100 000)
    > czy w PIT D mam pomniejszac:
    > a) kwote poniesionych podatkow 100 000 o 30 000

    AFAIR wyjasnienia MF to tak.

    > b) limit mi przyslugujacy o 30 000

    ???
    Raczej limit duzej ulgi o 30% od 30.000,-

    > c) czy tez wpisac w pozycji D7 KWOTE POMNIEJSZENIA 30 000 x 30% = 9000?

    To wlasnie o ten punkt był dym.

    > BADZO PROSZE O POMOC

    Poczytaj archiwum Rzeczpospolitej.

    Pozdrawiam,