  • 1. Data: 2004-07-06 13:00:42
    Temat: Kasa fiskalna- przeniesienie
    Od: @la<e...@i...pl>

    Witam.
    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jaka jest procedura przeniesienia
    kasy fiskalnej z jednego sklepu do innego ( w innej miejscowości).
    Co trzeba zgłosić do urzędu skarbowego?
    W jakim terminie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-06 13:20:42
    Temat: Re: Kasa fiskalna- przeniesienie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    @la pisze:

> [...]
    > Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jaka jest procedura przeniesienia
    > kasy fiskalnej z jednego sklepu do innego ( w innej miejscowości).

    ja bym po prosty poszedl do milej pani w US (VAT) i ona wszystko
    by mi ladnie powiedziala...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-06 16:03:44
    Od: @la<e...@i...pl>

    THX.... tyle to i ja wiem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-07-07 12:34:26
    Od: @la<e...@i...pl>

    Już przeniosłam.... jakby kogoś interesowało: Oświadczenie o zmianie
    miejsca instalacji ( pracy) kasy z podaniem aktualnego adresu ( i nr.
    id. kasy). Podpisać i złozyć.
    O ile nic prócz adresu sie nie zmieniło.

    -> http://usenet.pomocprawna.info