  • 1. Data: 2002-03-28 14:32:29
    Temat: Kasa fiskalna, od jakiej kwoty
    Od: M <s...@f...onet.pl>

    Od przychodu czy dochodu
    jakiego!

  • 2. Data: 2002-03-28 14:59:22
    Temat: Re: Kasa fiskalna, od jakiej kwoty
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "violeczka" <v...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a7vasi$lfg$1@news.onet.pl...
    > Od przychodu.
    > W roku rozpoczecia dzialalnosci 20 000 PLN. Od nastepnego pelnego roku 40
    > 000 PLN+ 2 pelne miesiace. Dotyczy dg rozpoczetej przed rokiem 2000. Od
    roku
    > 2000 kasa obowiazuje kazdego kto rozpoczyna dg.

    Z wyjatkiem, kiedy nie obowiazuje.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-03-28 15:01:10
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Od przychodu.
    W roku rozpoczecia dzialalnosci 20 000 PLN. Od nastepnego pelnego roku 40
    000 PLN+ 2 pelne miesiace. Dotyczy dg rozpoczetej przed rokiem 2000. Od roku
    2000 kasa obowiazuje kazdego kto rozpoczyna dg. Zeby bylo jasne: np;
    rozpoczales dg 01.05.1999. Limit 20 000 obowiazuje cie w okresie
    01.05.1999-31.12.1999. W roku 2000 masz limit 40 000. I tak co rok "licznik"
    w styczniu zaczyna bic od nowa.
    violeczka
    Uzytkownik "M" <s...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-03-28 15:06:02
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    > Z wyjatkiem, kiedy nie obowiazuje.
    >
    > Boguslaw

    To znaczy?
    violeczka

  • 5. Data: 2002-03-28 15:36:06
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > To znaczy?
    > violeczka

    Jednym z wyjatkow jest "niemanie sprzedazy" dla osob nie prowidzacych
    dzialnosci
    gospodarczej.......

    Boguslaw

  • 6. Data: 2002-03-28 15:38:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, violeczka wrote:

> [...]
    >+ 000 PLN+ 2 pelne miesiace. Dotyczy dg rozpoczetej przed rokiem 2000. Od roku
    >+ 2000 kasa obowiazuje kazdego kto rozpoczyna dg.

    Zdecyduj się czy 20000 w roku rozpoczęcia DG czy BEZ WZGLĘDU
    na kwotę. Bo sugerujesz że podpadam pod KKS, a mi się to
    nie podoba ;> (sprzedaż na osób fizycznych: zeszły rok niecałe
    400 zł [słownie: czterysta]), w tym: jakieś 4000.
    Na faktury. Po jednej sprzedaży (jak dotąd).
    Reszta na faktury dla DG.
    Dalej twierdzisz że mam mieć kasę fiskalną ?? -:O

    >+ W roku 2000 masz limit 40 000. I tak co rok "licznik"
    >+ w styczniu zaczyna bic od nowa.

    A można poprosić o komentarz: licznik *czego* ?
    Nie przypadkiem "sprzedaży dla podmiotów NIE PROWADZĄCYCH
    DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ" ?
    Przecież inaczej różnica między "wejściem w VAT" a obowiązkiem
    zainstalowania kasy wynosiłaby jakieś 1200 złotych, więc nie
    miałoby W OGÓLE sensu nieinstalowanie kasy.
    Podobnie jak nie miałoby (sensu) instalowanie kasy w firmie
    o obrotach pół miliona zł pt. "dwie faktury na rok za wybudowanie
    czegoś tam" !
    -:)

    >+ violeczka
    >+ Uzytkownik "M" <s...@f...onet.pl> [...]
    >+ > Od przychodu czy dochodu

    Przychodu, dla porządku.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-03-28 15:45:39
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    A, rzeczywście :) znowu zapomnialam otym wspomniec

  • 8. Data: 2002-03-28 17:14:29
    Od: Kiciek <m...@d...pl>

    Uzytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    napisal w wiadomosci
    <P...@i...stanp
    ol.com.pl>

    > A można poprosić o komentarz: licznik *czego* ?
    > Nie przypadkiem "sprzedaży dla podmiotów NIE PROWADZĄCYCH
    >DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ" ?

    oraz osób fizycznych PROWADZACYCH działalność gospodarczą w formie
    indywidualnych gospodarstw rolnych.
    Kiciek
    begin rolnik.exe

  • 9. Data: 2002-03-28 21:18:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, Kiciek wrote:
    [...]
    >+ > A można poprosić o komentarz: licznik *czego* ?
    [...]
    >+ oraz osób fizycznych PROWADZACYCH działalność gospodarczą w formie
    >+ indywidualnych gospodarstw rolnych.

    A ! -:)
    Głównie chodziło mi o to że nie "licznik wszystkiego" :)
    THX za korektę !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-03-28 21:28:32
    Od: Kiciek <m...@d...pl>

> [...]
    l.com.pl>

    > A ! -:)
    > Głównie chodziło mi o to że nie "licznik wszystkiego" :)

    Z rolnikami trzeba uwazac zwlaszcza jezeli sie na ten "licznik" patrzy
    i liczy kiedy kupowac kase.
    Jest niby niepozrna sprzedaz na "Jan Kowalski Specjalistyczne
    Gospodarstwo Ogrodnicze" i wsumie wyglada to na dzialalnosc
    gospodarcza ktora sie do "licznika" nie zalicza. Mozna sie na tym
    przejechac :-)

    Kiciek
    begin rolnik.exe