  • 1. Data: 2004-04-27 13:53:55
    Temat: Kanały spalinowe i wentylacyjne
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Witam, czy Waszym zdaniem w ramach ulgi remontowej budynku
    mieszkalnego można odliczyć 19% z faktury VAT wystawionej przez
    Spółdzielnie Kominiarską za swego rodzaju remont /
    oczyszczenie,przegląd,uzupełnienie komina/.Moim zdaniem tak,gdyż
    w wykazie robót zaliczanych do remontu i modernizacji budynku
    mieszkalnego jest;-cytuję"Remont lub modernizacja kanałów
    spalinowych i wentylacyjnych/..

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-04-27 21:07:52
    Temat: Re: Kanały spalinowe i wentylacyjne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004, Andrzej wrote:

    >+ Witam, czy Waszym zdaniem w ramach ulgi remontowej budynku
    >+ mieszkalnego można odliczyć 19% z faktury VAT wystawionej przez
    >+ Spółdzielnie Kominiarską za swego rodzaju remont /

    *FAKTURY VAT* ?
    Pytam, bo czas jakiś temu miałem umiarkowaną przyjemność dopłacić
    do podatku (z odsetkami, a wyższe były znacząco niż dziś) bo
    "od kominiarzy" miałem rachunek.
    Nadto... nadto wtedy "lista odliczeniowa" była dłuższa :) i nie
    wiem czy dziś usługa się łapie - raczej z ciekawości pytam
    czy na pewno masz f-rę :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-28 14:26:32
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Tak,mam fakturę VAT wystawioną przez Spółdzielnię Usług
    Kominiarskich.która to Spółdzielnia jest płatnikiem VAT-u

    -> http://usenet.pomocprawna.info