  • 1. Data: 2006-07-28 20:53:36
    Temat: KUP - faktury czy umowy?
    Od: " " <i...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Mam taka sprawe: prowadze mala jednoosobowa firemke i w ramach zarejestrowanej
    dzialalnosci wydaje okolicznosciowa gazete. Oczywiscie nie da sie jej zrobic
    w jedna osobe (>200 tekstow w 10 dni), wiec zaangazowalem do tego kilkanascie
    osob, ktore zgodzily sie pracowac za noclegi i wyzywienie. I teraz proste
    pytanie - czy moge wliczyc w KUP faktury za noclegi i obiady? Czy raczej bede
    musial zapomniec o fakturach i podpisac ze wszystkimi umowy o dzielo na
    wartosc noclegow, obiadow i biletow PKP?

    kpir+vat+mp

    pozdrawiam i z gory dziekuje za rade,
    bm.

  • 2. Data: 2006-07-28 20:57:11
    Temat: Re: KUP - faktury czy umowy?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 28-07-2006 o 22:53:36 <i...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > musial zapomniec o fakturach i podpisac ze wszystkimi umowy o dzielo na
    > wartosc noclegow, obiadow i biletow PKP?

    Uhuhu, bezpłatne świadczenia tutaj widzę - to może być niebezpieczne.