  • 1. Data: 2003-02-02 11:22:33
    Temat: K.P.I.R. cz.2
    Od: "falcon" <n...@n...com>

    Witam ponownie
    Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie prowadzenia ksiazki przez komputer. W
    Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 15 grudnia 2000 r. w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów § 31. 1 pkt.
    1) określenie na piśmie szczegółowej instrukcji obsługi programu
    komputerowego, wykorzystywanego do prowadzenia ksiąg.
    jak powinno wygladac takie pismo moj program to Rachmistrz 4 dla DOS

    Pozdrawiam
    falcon

  • 2. Data: 2003-02-02 14:28:04
    Temat: Re: K.P.I.R. cz.2
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "falcon" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > 1) określenie na piśmie szczegółowej instrukcji obsługi programu
    > komputerowego, wykorzystywanego do prowadzenia ksiąg.
    > jak powinno wygladac takie pismo moj program to Rachmistrz 4 dla DOS

    Ja myślę że chodzi dokładnie o instrukcję jaka Ty otrzymałeś od producenta w/w
    programu. Jeżeli jest w formacie elektronicznym np.
    PDF to, aby spełnić wymóg w/w zapisu, należałoby ją tylko wydrukować.

    Sark

  • 3. Data: 2003-02-02 21:31:43
    Od: "Mariola" <f...@w...pl>

    Witam
    Odpowiadając na twoje pytanie
    w razie kontroli US i wyrażnej prośby urzędnika, aby mógł zobaczyć
    instrukcję, powinieneś taką wydrukować z programu Rachmistrz - każdy program
    księgowy zawiera taką instrukcję, m.in. ze względu na ten przepis i
    oczywiście dla użytkownika.
    Pozdrawiam
    Mariola

  • 4. Data: 2003-02-02 21:37:10
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od falcon -----###
    > jak powinno wygladac takie pismo moj program to Rachmistrz 4 dla DOS

    ja kupując Rachmistrza 3 dostałem w pudełku oprócz dyskietek książkę z
    instrukcją (kilkaset stron) - coś takiego powinno w pełni wystarczyć
    moim skromnym zdaniem...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...