  • 11. Data: 2011-03-11 00:27:18
    Temat: Re: Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-10, o godz. 23:10:14
    "Pendrive" <s...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "tomek" napisał w wiadomości grup

    > i ze kotletowi ulzylo,

    To niekoniecznie mnie interesuje

    > i ze glupoty gadales gdy pytalem ponadrok temu
    > o stawke 7 % na licencje ...

    Nie martw się, zwrócę ci całe honorarium

    Tomek

  • 12. Data: 2011-03-11 08:28:46
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-10 18:23, tomek pisze:

    > Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić światu
    > że rozmawiał Z Bardzo Ważną Osobą ;-)

    Kotlet rok teu dostal za podobna rzecz mandat i byl na rozmowie u tej
    samej osoby , jezelu choc troche bys sie wysilil by w archiwum spojrzec
    to bys takich gupot nie pisal
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/
    browse_thread/thread/3e728f5ed9da17af/b3e63ea55fb6e3
    d4?lnk=gst&q=mandat+rachunek#b3e63ea55fb6e3d4

    P.

  • 13. Data: 2011-03-11 09:05:56
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 09:28:46
    Pendrive <P...@d...pl> napisał(a):

    > to bys takich gupot nie pisal

    Wrzuć mnie do killfile i po sprawie, po co się denerwować

    Tomek

  • 14. Data: 2011-03-11 21:53:38
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Czy na NIP-2 trzeba zgłaszać tylko rachunek główny, czy także każde subkonto
    (z osobnym numerem rachunku) do rachunku głównego?
    Bo czasem to kilkaset by wyszło :-o

    -----

  • 15. Data: 2011-03-11 22:06:29
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 10 Mar, 11:19, Pendrive <P...@d...pl> wrote:
> [...]
    > Własnie jestem po rozmowe z 'prokuratorem' z US, jako że zrobilem na
    > siebie donos. I okazuje sie że od momentu gdy wszedl druk EDG - 1 , nie
    > składa się nipu 1 z rachunkami bankowymi bo zostal ten formularz
    > zniesiony a co za tym idzie w przypadku gdy osoba fizyczna prowadzaca DG
    > (nie spolki, bo one korzystaja z nip2) nie zglosi rachunku brak jest
    > podstaw do ukarania tej osoby, nie uwgzlednili przypadku w kodeksie
    > karno skarbowym. Wiec mozna bezkarnie sobie prywatne konta uzywac, jak
    > ktos lubi testowac rozne banki - naprzemiennie i bez zgłaszania.

    a zadam pytanie - jak do tego ma sie zalacznik EDG-RB?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 16. Data: 2011-03-12 10:54:27
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-11 23:06, glos pisze:

    > a zadam pytanie - jak do tego ma sie zalacznik EDG-RB?
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > glos

    tak ze Ty zglaszasz do UM a UM do US, a nie bezposrednio do US, a
    wprzypadku nip2 (i wczsniej NIP 1 ) Ty wczesniej zglaszales bezposrednio
    do US.

    Ona o tym zalaczniku mowila. Byc moze w innych miastach praktyka US
    jestinna w moim tak do tego podchodza od wprowadzenia jednego okienka.

  • 17. Data: 2011-03-12 10:55:15
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-11 22:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy na NIP-2 trzeba zgłaszać tylko rachunek główny, czy także każde subkonto
    > (z osobnym numerem rachunku) do rachunku głównego?
    > Bo czasem to kilkaset by wyszło :-o

    Jezeli wszystkei aplwty sa widoczne na koncie glownym to moim zdaniem
    bezsensownym byb ylo zglaszanie subkont