  • 11. Data: 2007-05-07 06:21:38
    Temat: Re: Jeleniogórski Kluska
    Od: "Alojz Pietruszka" <a...@k...pl>

    Trol to ty jesteś, albo trociniak.
    Ma rację, że posyła i nagłasnia jakie jest prawo i sprawiedliwość w Polsce.
    Niech demaskuje i tepi szubrawstwo gdzie sie tylko da - z imienia i
    nazwiska.
    ap

  • 12. Data: 2007-05-07 11:12:15
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Alojz Pietruszka napisał(a):
    > Trol to ty jesteś, albo trociniak.
    > Ma rację, że posyła i nagłasnia jakie jest prawo i sprawiedliwość w Polsce.
    > Niech demaskuje i tepi szubrawstwo gdzie sie tylko da - z imienia i
    > nazwiska.

    Przykro mi, nie zademonstrowałeś umiejętności czytania ze zrozumieniem.

    hint: rozróżnisz Wrak Tristana i klona?

    --
    pzdr

  • 13. Data: 2007-05-08 09:11:21
    Od: "Alojz Pietruszka" <a...@k...pl>

    > Przykro mi, nie zademonstrowałeś umiejętności czytania ze zrozumieniem.

    z twoim zrozumieniem npewno nie!