  • 1. Data: 2004-03-21 09:39:05
    Temat: Jednoznaczna odpowiedź
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Czy za miesiąc luty 2004 rozliczając VAT mogę w nim odliczyć vat od zakupu
    paliwa samochodu ciężarowego używanego w firmie
    Dzieki
    Agata

  • 2. Data: 2004-03-21 13:02:24
    Temat: Re: Jednoznaczna odpowiedź
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Slonko napisał(a):
    > Czy za miesiąc luty 2004 rozliczając VAT mogę w nim odliczyć vat od zakupu
    > paliwa samochodu ciężarowego używanego w firmie

    A co Ci głowy przyszło? Niby dlaczego nie?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Adres trochę "przerobiony"

  • 3. Data: 2004-03-21 19:32:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co Ci głowy przyszło? Niby dlaczego nie?

    A skąd wiesz jaką ma ładowność?
    Poza tym w tej materii nie ma nic pewnego.
    Patrz wątek jojo z 6lutego Samochód w firmie...

  • 4. Data: 2004-03-21 19:36:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > A skąd wiesz jaką ma ładowność?

    To pozostaje aktualne.

    > Poza tym w tej materii nie ma nic pewnego.
    > Patrz wątek jojo z 6lutego Samochód w firmie...

    A to odwołuję, nie zauważyłem homologacji

  • 5. Data: 2004-03-22 18:48:14
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym cef napisał(a):

    > To pozostaje aktualne.

    Nie wiem,ale przypuszczam,że jak ciężarowy to dużą-:)