  • 11. Data: 2011-05-20 14:54:47
    Temat: Re: Jednoosobowa DG a zmiana adresu zameldowania.
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-05-19, o godz. 18:23:25
    "Pa.pa5morf" <p...@P...zł> napisał(a):

    > nie ma czegoś takiego jak "adres zamieszkania", istnieje co najwyżej
    > "miejsce zamieszkania"!:O)
    > a skoro gość zmienia jedynie adres a nie miejsce to "miejsce
    > zamieszkania" pozostaje to samo!:O)

    Ad personam: To że ty nie mieszkasz pod żadnym adresem (np. rodzina cię
    eksmitowała za ortografię) jeszcze nic nie oznacza.

    Ad rem: to że miejsce zamieszkania pozostaje to samo, nie oznacza że
    nie zmienił się urząd pod który się podlega.

    Tomek

  • 12. Data: 2011-05-23 10:05:46
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 20 May 2011 16:54:47 +0200, tomek napisał(a):

    > Ad rem: to że miejsce zamieszkania pozostaje to samo, nie oznacza że
    > nie zmienił się urząd pod który się podlega.

    Upss.... mógłbyś to jakoś wyjaśnić, kiedy to nie zmieniając swojego miejsca
    zamieszkania, zmieni mi się właściwość urzędu skarbowego? ;)))

    Odrzucamy oczywiście powstanie nowych rejonów i urzędów skarbowych (bo to
    tutaj nie zachodzi).

  • 13. Data: 2011-05-24 00:08:24
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-05-23, o godz. 12:05:46
    Kamil <a...@a...com> napisał(a):

    > Upss.... mógłbyś to jakoś wyjaśnić, kiedy to nie zmieniając swojego
    > miejsca zamieszkania, zmieni mi się właściwość urzędu
    > skarbowego? ;)))

    Bardzo proszę - po przeprowadzce z ulicy Piotra Skargi na ulicę
    Szybowcową (obie we Wrocławiu), zmieniasz US bez zmiany miejsca
    zamieszkania.

    Tomek

  • 14. Data: 2011-05-24 04:47:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.05.2011 02:08, tomek pisze:
    > Bardzo proszę - po przeprowadzce z ulicy Piotra Skargi na ulicę
    > Szybowcową (obie we Wrocławiu), zmieniasz US bez zmiany miejsca
    > zamieszkania.

    No to się przeprowadziłeś czy nie przeprowadziłeś?
    Miejsce zmieniłeś, nie zmieniłeś miejscowości.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2011-06-18 12:42:47
    Od: <s...@a...pl>

    > No to się przeprowadziłeś czy nie przeprowadziłeś?
    > Miejsce zmieniłeś, nie zmieniłeś miejscowości.

    Nie zmienił miejsca zamieszkania. Nadal jest to Wrocław. Zajrzyj do art. 25
    kodeksu cywilnego.

  • 16. Data: 2011-06-23 08:21:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Jun 2011, s...@a...pl wrote:

    > Nie zmienił miejsca zamieszkania. Nadal jest to Wrocław. Zajrzyj do art. 25
    > kodeksu cywilnego.

    Jeszcze mogłeś dodać że między słowami "miejsce" a "adres" jest
    pewna różnica ;), może byłoby jaśniej (w szczególności wobec
    faktu wymagania adresu tu i ówdzie).

    pzdr, Gotfryd