  • 1. Data: 2005-04-16 08:20:14
    Temat: Jakie mogą być konsekwencje? (nie zgloszono aktualizacji danych pracodawcy)
    Od: "Andrzej" <a...@a...pl.ds>

    Witam!

    Mam prośbę o informację, na temat ewentualnych konsekwencji w n. opisanej
    sprawie :

    - dziewczyna zmieniła miejsce zameldowania z miasta X na Y. Cały czas
    pracowała w Y.
    - po otrzymaniu nowego dowodu , zgfłosiła się do US, celem uaktualnienia /
    zmiany danych o nowy adres zameldowania i nowy nr dowodu.
    - zmiana nastąpiła w połowie roku 2004
    - rok 2004 rozliczyła w US właściwym dla nowego adresu zameldowania - z
    tego,co wiem,to zawsze nalezy skladac zeznania podatkowe za rok poprzedni ,
    w tym urzedzie, pod ktory podlegamy na 31/12 poprzedniego roku

    Do tego momentu wszystko wydaję się w jak najlepszym porzadku.

    - Niestety nie poinformowała jeszcze pracodawcy o nowym adresie -
    zapomniała. W związku z tym mam pytanie : czy mogą być jakieś konsekwencje
    takiego działania , co może to ewentualnie powodować ?

    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-04-16 14:46:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej wrote:

    > - Niestety nie poinformowała jeszcze pracodawcy o nowym adresie -
    > zapomniała. W związku z tym mam pytanie : czy mogą być jakieś
    > konsekwencje takiego działania , co może to ewentualnie powodować ?

    nic.
    Zmiana była w połowie roku więc nowy US i tak bedzie szukał pit-11 w
    starym US i tam je wszystkie znajdzie.