-
1. Data: 2005-04-10 16:18:38
Temat: Jakie koszty uzyskania?
Od: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl>
Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania - 409,00zł).
Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
Proszę o poradę.
Pozdrowienia
Jack
-
2. Data: 2005-04-10 18:05:00
Temat: Re: Jakie koszty uzyskania?
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Jack wrote:
> Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
> Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
> zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
> września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania - 409,00zł).
> Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać do pitu 37 -
> sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
> Proszę o poradę.
> Pozdrowienia
> Jack
>
tak. sumę. 1022.50 zł
-
3. Data: 2005-04-11 14:09:00
Temat: Re: Jakie koszty uzyskania?
Od: "Jack" <kronus@[usun-to]poczta.onet.pl>
> Jack wrote:
>> Może ktoś poradzi - nie wiem co wpisać w kosztach uzyskania.
>> Koleżanka pracowała w jednej firmie od 1 lipca do końca roku (wg pitu
>> zakładowego - koszty uzyskania - 613,50zł) i równocześnie potem od 30
>> września do końca roku (wg pitu zakładowego - koszty uzyskania -
>> 409,00zł). Są to niby dwa zakłady pracy równocześnie - ale co mam wpisać
>> do pitu 37 - sumę tych wartości czy może jakąś inną kwotę.
>> Proszę o poradę.
>> Pozdrowienia
>> Jack
"witek" napisał:
> tak. sumę. 1022.50 zł
>
Dzięki - tak myślałem - ale wolałem się upewnić :)
Jack