  • 1. Data: 2012-01-18 16:53:54
    Temat: Jakie PIT-y sklada obywatel?
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Jakie PIT-y o swoim dochodzie składają obywatele?
    Mam na myśli PITy-y dochodowe, "główne", nie załączniki do nich.
    Jest w jakimś miejscu zebrana wyczerpująca lista?
    Dochód op. na zasadach ogólnych, dochód op. podatkiem liniowym, dochód op.
    ryczałtem, karta podatkowa, dochody kapitałowe, dochody z udziałów w
    spółkach, dochody uzyskane za granicą, ...

  • 2. Data: 2012-01-18 17:21:00
    Temat: Re: Jakie PIT-y sklada obywatel?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/18/2012 10:53 AM, _THX. wrote:
    > Jakie PIT-y o swoim dochodzie składają obywatele?
    > Mam na myśli PITy-y dochodowe, "główne", nie załączniki do nich.

    różne.

    > Jest w jakimś miejscu zebrana wyczerpująca lista?

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=151&
    id=27734&typ=news