  • 11. Data: 2007-01-29 11:13:52
    Temat: Re: Jaki system operacyjny w DG?
    Od: "Krystian" <v...@i...pl>

    Mozesz uzywac.

    To tak jakby nie wolno bylo wliczyc w koszty kawy o nazwie "KAWA DOMOWA". -
    absurd!!!

    Pozdr. Krystian

  • 12. Data: 2007-01-29 21:28:03
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "podkręcili" mnie w pewnym sklepie, gdzie chcieli mi sprzedać XP Prof.
    > twierdząc, że Home = home czyli DOM i w żadnym wypadku nie może być
    > używany w DG.
    > Ale już do nich nie pójdę

    Nie idź.
    Home w przypadku windowsa to raczej nie "tylko do zastosowań domowych". ale
    nazwa oprogramowania. Różni się głównie od XP prof sposobem pracy w sieci
    (nie o tym grupa więc nie rozwijam). Można używać i w dg jednoosobowej i w
    firmie xx osobowej.
    Kontrol z us jednoosobwej dg nie wywaliła tego z kosztów więc na tej
    podstawie twierdzę że można.Sam używam ale kontroli nie miałem.

    --
    PawełJ

  • 13. Data: 2007-01-29 21:38:01
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 29-01-2007 o 22:28:03 pawelj <pawel_jajko. antyspam
    <...@p...onet.pl>> napisał(a):

    > Kontrol z us jednoosobwej dg nie wywaliła tego z kosztów więc na tej
    > podstawie twierdzę że można.Sam używam ale kontroli nie miałem.

    Bo niby jak mieliby wywalić z kosztówm zakładając że używasz do celów
    firmowych?

    pozdr

    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne
    5-10-15%
    Policz ile Ci zostaje i spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ
    MOJE PIENIĄDZE??
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

  • 14. Data: 2007-01-29 21:47:03
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    w <news:epkkth$r1t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Krystian napisal(a):

    > Mozesz uzywac.
    >
    > To tak jakby nie wolno bylo wliczyc w koszty kawy o nazwie "KAWA
    > DOMOWA". - absurd!!!

    Akurat Windows XP Home mozna uzywac, ale rozumiem skad sie biora obawy.

    Przeciez jest naprawde duzo producentow softu, ktorzy sprzedaja
    licencje komercyjne (do uzytku w DG) i niekomercyjne (ten sam program,
    zdecydowanie tanszy lub nawet za darmo, tyle ze nie mozna go wlasnie
    uzywac w celach zarobkowych).

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

  • 15. Data: 2007-01-30 00:48:14
    Od: "latet" <s...@x...pl>

> [...]
    > licencje komercyjne (do uzytku w DG) i niekomercyjne (ten sam program,
    > zdecydowanie tanszy lub nawet za darmo, tyle ze nie mozna go wlasnie

    A jakim prawem Ci producenci decyduja o tym co jest dla mnie KUP?
    Oni sobie moga pisac w tych swoich licencjach co chca, a lamanie
    tego jest co najwyzej zlamaniem umowy cywilno-prawnej,
    a nie lamaniem ustawy o podatku dochodowym i rozporzadzen
    o KPiR.

    Mam racje?

    latet

  • 16. Data: 2007-01-30 07:37:31
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 30-01-2007 o 01:48:14 latet <s...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > tego jest co najwyzej zlamaniem umowy cywilno-prawnej, a nie lamaniem
    > ustawy o podatku dochodowym i rozporzadzen

    Nie wiem bo nie znam orzeczeń, a ustawa PA jest tak zaciemniona że bądź tu
    mądry.
    Natomiast co do KUP to masz całkowitą rację.

    pozdr