  • 1. Data: 2008-06-25 16:24:29
    Temat: Jaki podatek i kto placi?
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Witam,
    Tworze serwis internetowy ktory bedzie umozliwial uzytkownikom zakup
    abonamentu na korzystanie.
    Jak domyslam sie za ten abonament place jeden podatek (vat, 22%?)
    Nastepnie dla najlepszych uzytkownikow chce wyplacac zywa gotowke.
    Jak mniemam ktos musi zaplacic podatek za te "nagrode". Kto (ja czy
    odbiorca)?
    Prosze o informacje gdyz w kwestii podatkow jestem narazie zielony.

    Jacke

  • 2. Data: 2008-06-25 20:02:15
    Temat: Re: Jaki podatek i kto placi?
    Od: <s...@a...pl>

    > Jak domyslam sie za ten abonament place jeden podatek (vat, 22%?)

    :) W Polsce zyjesz, w Polsce. Tu jeszcze mamy podatek dochodowy :) A ten zalezy
    od formy opodatkowania, jaka wybierzesz. W kazdym badz razie wiecej niz 40% nie
    oddasz...

  • 3. Data: 2008-06-26 14:13:28
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    On Jun 25, 9:02 pm, <s...@a...pl> wrote:

    > :) W Polsce zyjesz, w Polsce. Tu jeszcze mamy podatek dochodowy :) A ten zalezy
    > od formy opodatkowania, jaka wybierzesz. W kazdym badz razie wiecej niz 40% nie
    > oddasz...

    Hej,
    Dzieki za te odpowiedz ale nadal nie rozumiem :)
    Mozesz mi podac wyliczenia tj:
    - uzytkownik placi 10pln
    - ja mu wyplacam 10pln (po jakims czasie etc).

    jakie tu bede podatki, i ile wynosza?

    za cenne wyliczenia z gory wielkie dziekuje!