  • 21. Data: 2009-01-23 10:10:12
    Temat: Re: Jaki numer PKD na wykonywanie dekoracji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2009, MariuszM wrote:

    > Tak przy okazji do kiedy trzeba i czy w ogóle trzeba zgłaszać do US nowe
    > numery PKD?
    > Coś zmieniałem w Urzędzie Gminy chyba właśnie w 2004, ale nic nie zgłaszałem
    > do US.

    BTW: czy 2004 to nie była (bezpłatna) "aktualizacja", wynikająca
    właśnie z obowiązku podania "numerków"?

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2009-01-26 08:57:45
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > BTW: czy 2004 to nie była (bezpłatna) "aktualizacja", wynikająca
    > właśnie z obowiązku podania "numerków"?

    Pamiętam tylko tyle, że UMiG kazał mi podać nowe numerki i siedziałem pół
    nocy i szukałem numerków w klasyfikacji, ale nie pamiętam, żebym coś słał z
    tej okazji do US. Czy to znaczy, że już jestem przestępcą podatkowym :) ?

    pzdr.
    Mariusz