  • 1. Data: 2004-04-29 19:05:34
    Temat: Jaka kara?
    Od: "biwak" <b...@w...pl>

    Jaka kara może spotkac mojego kolege za to, ze nie zlozyl zeznania za rok
    2002?

    Zona jego poszla do US po zaswiadczenie o dochodach za 2002 potrzebne do
    zasilku, a tam jej powiedzieli ze nie sa rozliczeni za 2002r.
    Dzwoni zatem kumpel do pracodawcy u ktorego pracowal w 2002r i we wrzesniu
    zakonczyl u niego prace i myslal, ze za niego zaklad sie rozliczyl(do konca
    roku juz nie pracowal nigdzie), a on powiedzial, ze nie wiedzial gdzie
    przeslac pit bo akurat kumpel zmienil miejsce zamieszkania. Odebral dzisiaj
    pit 11 za 2002r. od bylego pracodawcy i pokwitowal dzisiejsza data odbioru.

    Ma ktos moze wiedze na ten temat kto zawinil i jaka moze byc kara?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-04 09:53:39
    Temat: Re: Jaka kara?
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "biwak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    odbioru.

    > Ma ktos moze wiedze na ten temat kto zawinil i jaka moze byc kara?

    nie nie bedzie zadnej kary, jeśli złoży PIT za 2002 z odpowiednim pismem
    wyjaśniającym zaistniałą sytuację. A złoży go niezwłocznie po otrzymaniu PIT
    11. wyrazi skruche ze zaniedbał...

    L.