  • 1. Data: 2002-06-12 19:57:16
    Temat: Jak zaksięgować kradzież
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Miałem włamanie, szkody niewielkie, wszystkie szkody obiecało pokryć biuro
    ochrony (pokryło, ale nie wystawili żadnego dokumentu). Jak mam to ująć w
    KPiR?

  • 2. Data: 2002-06-13 21:10:45
    Temat: Re: Jak zaksięgować kradzież
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik .:: Wojtek ::. <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae8948$dcp$...@n...onet.pl...
    > Miałem włamanie, szkody niewielkie, wszystkie szkody obiecało pokryć biuro
    > ochrony (pokryło, ale nie wystawili żadnego dokumentu). Jak mam to ująć w
    > KPiR?

    Tu chyba nie ma przychodu żadnego. Przywrócili do stanu pierwotnego i tyle.
    Chyba że księgowałeś te koszty związane z naprawą a teraz Ci za to oddali?

    WS