  • 1. Data: 2004-04-20 12:02:37
    Temat: Jak wyliczyć zaliczkę na podatek.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Hej
    Wracam do omawianej umowy zlecenia.
    Pracownik zarobił 150 zł.
    Poradziłem sobie z ZUS
    Wyszło że płacimy za niego:
    Ja Pracownik
    Emerytalne 14,64 14,64
    Rentowe 9,75 9,75
    Chorobowe 3,68 - ja płace???
    Wypadkowe 2,9 - ja płacę???
    Zdrowotne 12,38

    Razem 67,74 - zreszta to jest rewelacja z 150 zł ZUs zabiera prawie 70 ale
    nie o tym.
    Jak teraz wyliczyć zaliczkę na podatek i wypełnić PIT-4?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-04-20 13:12:59
    Temat: Re: Jak wyliczyć zaliczkę na podatek. (nie odpowiedz na Twoj post)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Razem 67,74 - zreszta to jest rewelacja z 150 zł ZUs zabiera prawie 70 ale
    : nie o tym.
    : Jak teraz wyliczyć zaliczkę na podatek i wypełnić PIT-4?
    :

    PIT 4, czy PIT 4O , to to samo? [z ciekawosci]

  • 3. Data: 2004-04-20 13:50:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki
    biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com ...

> [...]
    >: Jak teraz wyliczyć zaliczkę na podatek i wypełnić PIT-4?
    >:
    >
    > PIT 4, czy PIT 4O , to to samo? [z ciekawosci]

    Pytasz na serio?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-04-20 13:55:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > Użytkownik Przemyslaw Rokicki
    > biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com ...

    > Pytasz na serio?

    Obawiam się, że na serioa (vide rózne pytania naszego nowego kolegi) :-).

    PIT-4 to deklaracja zbiorcza o pobranych przez płatnika zaliczkach od
    wynagrodzen, umów cywilno - prawnych i pokrewnych, skladana co miesiąc.

    PIT-40 to rozliczenie roczne którego dokonuje pracodawca w imienu
    pracownika ktory taka chęc zadeklaruje (i nie ma odliczen, innych
    dochodów, nie rozlicza się z małzonkim itp.).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-04-20 14:46:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : >
    : > Pytasz na serio?
    :
    : Obawiam się, że na serioa (vide rózne pytania naszego nowego kolegi) :-).

    :))

    spytalem bo na onecie nie widzialem PITu 4, tylko 4O :)

    :
[...]

    mogl przeciez(rz) w skrocie napisac (niedopisac O :)
    :
    : Maddy

    Przemek

  • 6. Data: 2004-04-20 15:05:09
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    wycinamy wrote:

    [...]

    > mogl przeciez(rz) w skrocie napisac (niedopisac O :)
    > :
    > : Maddy
    >
    > Przemek

    A skad u Ciebie takieprzekonanie, ze mady to wrozka ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-20 21:31:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Maddy m...@e...com.pl ...

    > Obawiam się, że na serioa (vide rózne pytania naszego nowego kolegi) :-).

    OK, a może ktoś mi wyjaśnić, jak wyliczyć tę zaliczkę?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-04-21 21:55:41
    Temat: Re: Jak wyliczyć zaliczkę na podatek.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój ...

    > Hej
    > Wracam do omawianej umowy zlecenia.
    > Pracownik zarobił 150 zł.
    > Poradziłem sobie z ZUS
    > Wyszło że płacimy za niego:
    > Ja Pracownik
    > Emerytalne 14,64 14,64
    > Rentowe 9,75 9,75
    > Chorobowe 3,68 - ja płace???
    > Wypadkowe 2,9 - ja płacę???
    > Zdrowotne 12,38

    jeszcze raz prosze o pomoc jak wyliczyc te zaliczke, nie uwierzycie ale w 3
    US otrzymałem 3 inne sposoby!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")