  • 1. Data: 2002-10-31 09:50:24
    Temat: Jak wycenic usluge?
    Od: "Bartek Kozlowski" <k...@p...gazeta.pl>

    Prosze o rade.

    Mam stworzyc podatkowa dokumentacje transakcji powiazanych dla pewnej grupy.
    Nie mam pojecia jak to wycenic, bo z pewnych wzgledow nie moge tego zrobic
    poprzez firme, w ktorej pracuje - jedynie osobiscie (umowa o dzielo).

    W gre wchodzi stawka za godzine lub oplata za calosc uslugi (trudno mi
    jednak wstepnie okreslic pracochlonnosc). Zasugerowano mi stawki rynkowe.
    Jakiego rzedu sa to stawki tego nie wiem. Macie jakies doswiadczenie w
    podobnej materii?

    Pozdrawiam

    Bartek Kozlowski

  • 2. Data: 2002-11-01 09:30:03
    Temat: Re: Jak wycenic usluge?
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    > jednak wstepnie okreslic pracochlonnosc). Zasugerowano mi stawki rynkowe.
    > Jakiego rzedu sa to stawki tego nie wiem. Macie jakies doswiadczenie w

    ------------
    jesli umowa o dzieło to raczej stawki rynkowe trudno bedzie wynegocjowac , a
    jest to srednio 135 zł za godzine
    a bierze sie to z :

    - regionu kraju
    - wielkosci firmy
    - twojej wiedzy , czy nie bedziesz potrzebowal wsparacia (płatnego)
    - ile mozesz z nich wydusic , hih

    i kształtuje sie w granicach 70-200 zł wiec jak widzisz duzy rozrzut
    nie godz sie na : ryczałt - opałta za całośc usługi bo jak ugzezniesz na
    dwa miesiace to NIC nie zarobisz

    rafal