  • 1. Data: 2004-01-06 14:23:29
    Temat: Jak uratowac pieniadze z ulgi mieszkaniowej ?
    Od: "Caj_bis" <cajUSUŃT...@o...TOTEŻpl>

    Witam, kupilem mieszkanie i 2004 rok to ostatni (w moim przypadku) rok
    rozliczenia z ULGI ale okaze sie ze nie wykorzystam w pelni tzn nie zarobie
    tyle :-( zebym mogl calosc kwoty odliczyc zostanie ok 10 000 , i stad moje
    pytanie jakie sa sposoby uratowania tej kasy.
    Za wszystkie propozycje i porady z gory dzieki, (z tych ktore zostana
    wykorzystane doradzajacy moga liczyc na nagrode ;-) )

  • 2. Data: 2004-01-06 15:54:05
    Temat: Re: Jak uratowac pieniadze z ulgi mieszkaniowej ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Caj_bis wrote:

> [...]
    > zarobie tyle :-( zebym mogl calosc kwoty odliczyc zostanie ok 10 000 , i
    > stad moje pytanie jakie sa sposoby uratowania tej kasy.

    No moze sie czepiam ale co to ma do rzeczy ?

    > Za wszystkie propozycje i porady z gory dzieki, (z tych ktore zostana
    > wykorzystane doradzajacy moga liczyc na nagrode ;-) )

    Z tego co pamietam (czyli z niczego) termin dotyczy "ponoszenia wydatkow",
    natomiast w US odliza sie podatem "doskutku..."

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-06 16:01:26
    Od: "Caj_bis" <cajUSUŃT...@o...TOTEŻpl>

    > No moze sie czepiam ale co to ma do rzeczy ?

    Hmmmm moze cos nie doczytalem ale jezeli kupisz w 2000 r to masz 5 lat na
    odliczenie tej kasy, chyba ze ja jakis gamon jestem

    > Z tego co pamietam (czyli z niczego) termin dotyczy "ponoszenia wydatkow",
    > natomiast w US odliza sie podatem "doskutku..."

    Jeszcze raz sprawdze

  • 4. Data: 2004-01-06 18:46:22
    Od: "blubi" <b...@p...onet.pl>

    Odliczasz do skutku nawet jeżeli nie odliczysz w tym roku przechodzi ci to
    do rozliczenia w następnym aż do pełnego rozliczenia. 100% pewności w tej
    sprawie mam stanowisko US na piśmie - zwracałem się w trybie art 14
    ordynacji :)

    Patryk

  • 5. Data: 2004-01-06 20:15:40
    Od: "pito" <p...@a...pl>

    oczywiscie ze przechodzi na lata nastepne do pelnego wykorzystania.
    rok 2004 jest rokiem ostatnim jesli chodzi o mozliwosc skorzystania z ulgi i
    wydania kasy, ale to co przewyzsza podatek przechodzi na lata nastepne.

  • 6. Data: 2004-01-07 08:34:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    pito wrote:

    > oczywiscie ze przechodzi na lata nastepne do pelnego wykorzystania.
    > rok 2004 jest rokiem ostatnim jesli chodzi o mozliwosc skorzystania z ulgi
    > i wydania kasy, ale to co przewyzsza podatek przechodzi na lata nastepne.

    No to komu przypadla nagroda ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-01-08 14:22:55
    Od: "Caj_bis" <cajUSUŃT...@o...TOTEŻpl>

    > No to komu przypadla nagroda ?

    Nagroda bedzie jak okaze sie to prawda na razie uzyskalem wiadomosc ze
    niestety mam 5 lat na rozliczenie tej ulgi i staram sie ja potwierdzic :-( ,
    (lepiej zeby sie nie potwierdzila)

  • 8. Data: 2004-01-09 11:58:36
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Caj_bis wrote:

    > Nagroda bedzie jak okaze sie to prawda na razie uzyskalem wiadomosc ze
    > niestety mam 5 lat na rozliczenie tej ulgi i staram sie ja potwierdzic :-(
    > , (lepiej zeby sie nie potwierdzila)

    To nie pytak o to ile lat jest na skorzystanie z ulgi,
    lecz ile kat jest na to, by nabyta juz w ramach ulgi kwote
    od podatku odliczyc.

    Pozdrowienia

    Boguslaw