  • 1. Data: 2002-02-18 06:24:19
    Temat: Jak uniknąć płacenia ZUSu lub VATu ?
    Od: "Fazi" <f...@g...pl>

  • 2. Data: 2002-02-18 15:18:47
    Temat: Re: Jak uniknąć płacenia ZUSu lub VATu ?
    Od: "Ewelina" <w...@g...pl>

    Radzę ci nie unikaj tylko płacz i płać
    Pozdrawiam
    Użytkownik Fazi <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4q6mk$4qm$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-02-19 19:49:16
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Fazi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a4q6mk$4qm$1@news.tpi.pl...
    Po prostu nie płacić. Może Cię nie złapią? Taki maja bałagan...

  • 4. Data: 2002-02-22 17:17:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Fazi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Po prostu nie płacić. Może Cię nie złapią? Taki maja bałagan...

    Zus-u mozna nie placic, gdy sie nie zarabia.

    VAT- sie nie placi - gdy sie niekupuje towwatow dla celow konsumpcji.

    Wiec mysle, ze najprosciej po prostu umrzec,
    albo żebrac (nie gotowke, a "towary").

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-02-22 22:13:38
    Temat: OT: Jak uniknąć płacenia ZUSu lub VATu ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Wiec mysle, ze najprosciej po prostu umrzec,
    >+ albo żebrac (nie gotowke, a "towary").

    Ano.
    Dla porządku informuję, że ok. godziny 14:50 wczoraj w 1 progr.
    PR był wywiad z jakimś naukowcem: archeolog/historyk (szło
    o jakieś ograbione groby, chyba o tego kapłana egipskiego
    co to faraona kiedyś "zastępował" - Amhotep czy jakoś).

    I m.in. był ciekawy cytat:
    "...a jak te podatki się kształtowały ?
    ...- a liczyliśmy to nawet, było coś około 2 i pół procenta
    dochodu rocznego. OCzywiście "tamci" się buntowali, że
    tak dużo muszą płacić..."

    DWA I PÓŁ. Dochodowego, bez VATu.

    Acz prawda, że któryś jego "kolega" wprowadził podatek od
    oddychania :> (może nie należy za częstro przypominać ? ;>
    wiadomo, dziura...) z tym - że nie wiadomo (mi) ile go było !

    Póżniej była dziesięcina, wytykana w szkole jak to ludzi
    uciskali. A jeszcze później awantura że niejaki J.K.M.
    powiedział że w czasie wojny (tej, co to Chińczycy uważają
    ją za pierwszą światową) w pewnym podbitym i okupowanym
    nadwiślańskim kraju okupant nakładał MNIEJSZE podatki niż mamy
    dziś.
    Oburzenie było powszechne (ja tam nie chciałbym być pod rządami
    Hitlera, jakby kto pytał) ale FAKTU nikt nie był w stanie
    podważyć.
    Coż, nie będę się przenosił ani do starożytności ani do
    średniowiecza :]
    Wrrrr.... !

    >+ Boguslaw

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-02-23 18:58:53
    Temat: Re: OT: Jak uniknąć płacenia ZUSu lub VATu ?
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > On Fri, 22 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    > [...]

    Z ZUS em nie ma żartów, ich nie obchodzi czy się zarabia, tylko czy się
    wykonuje działalność, nawet ponosząc straty. Natomiast z VAT em można sobie
    poradzić, tylko należy myśleć o tym przed " ufiskalnieniem " Działam od 14 lat
    i do dnia dzisiejszego nie muszę mieć kasy. Jak długo jeszcze nie wiem, ale
    wiem co zrobić aby pomimo kasy płacić VAT u jak najmniej albo wcale.

    " złodziej podatków "