  • 11. Data: 2010-08-21 12:56:29
    Temat: Re: Jak to jest mamy ten Vat od nowego roku wyzszy o 1 %
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > a ja wlasnie sie dowiedzialem o braku mozliwosci odliczania w 2011....
    > trzeba pozbierac kanisterki, banki baniaczki i kupic wczesniej zapas
    > paliwa....
    >
    > nie ma chyba przeciwskazan ku temu? oczywiscie mam na mysli ze nikt
    > nie bedzie mogl sie do mnie przyczepic za to ze kupilem wiecej paliwa
    > tylko po to zeby jezdzic w nastepnym roku na nim?

    ?
    dowiedziałes sie o braku mozliwosci odliczania przez kogo i w przypadku
    jakich samochodów?
    Słyszałes o cytowaniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 12. Data: 2010-08-24 15:06:56
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Słyszałes o cytowaniu?

    nie było potrzeby

    dla ciebie zrodlo:
    http://msp.money.pl/wiadomosci/podatki/artykul/konie
    c;odliczania;vat;od;paliwa,133,0,651141.html