  • 11. Data: 2009-07-23 11:42:44
    Temat: Re: Jak pozbyc sie telefonu...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:0560.000000dd.4a6786b7@newsgate.onet.pl...

    > 2. Nie no - to nie problem, zeby powiedziec ze padl... mial prawo - wypadl
    > mi z
    > reki i koniec. Tylko kurcze... sprzedaz na allegro telefonu ktory sie
    > wczesniej
    > rozpadl jest watpliwa logicznie ;)

    1.Zgubic telefon;)
    2. Sprzedać na allegro

    Najmniejszycgh kłopotów z tego tytułu nie będzie.- nnie licząc dzieciarni
    która bedzi Tobie przez allegro przesyłała super oferty zamiany tego fona na
    nufki dzinsy;))

    ,

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-07-23 16:11:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:h49fuc$tq4$1@news.interia.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 23 lipiec 2009 09:33
    > (autor Liwiusz
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <h493og$l2p$1@news.onet.pl>):

    > O! to kara za zaśmiecanie środowiska i to sprzętem niebezpiecznym.

    Podstawę prawną podaj panie, który sam się gubisz...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2009-07-29 20:12:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 23:37:59 +0200, b...@i...pl napisał(a):

    > 1. Nie mam jak znalezc takiej firmy... A jak wystawie na allegro - najprosciej -
    > to moze sie zglosic niefirma tez... i co wtedy ? Przeciez nie moge ograniczyc
    > auckji tylko do firm...

    Naprawdę nie masz znajomego z kasą? Dogadaj się z takim, sprzedaj telefon,
    idź do kumpla z flachą i fakturą za telefon, wróć z dokumentem na jego
    dane, który wyślesz z towarem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl