  • 51. Data: 2008-11-12 10:33:37
    Temat: Re: Jak księgować rozmowy telefoniczne w systemie przedpłacanym?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 09:52
    (autor bokomaru
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfe5vr$sjk$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > eee, nie, chodzi mi o zwyklego pedeefa.
    > ja sobie drukuje a poczta przychodza _identyczne_ faktury. bez
    > odrecznego podpisu czy pieczatki.

    No właśnie nie przychodzą... W tym sęk. Pomiędzy Władkiem Entertajment a
    Zosia KOmpany se tak można robić. A tu nie przejdzie.

    > to IMO zmartwienie urzednika, zeby to udowodnic.
    > praktycznie niewykonalne.

    Praktycznie wykonalne w 10 sekund... Halo, Blumedian, wysyłacie faktury
    pocztą? Nie? Tylko pdfem? Dziękuję...

    --
    Tristan

  • 52. Data: 2008-11-12 10:34:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 09:42
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfe5d8$rrq$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Przede wszystkim musi sobie zadać pytanie: czy chce się bawić z tymi
    > fakturami, czy je sobie odpuści?
    > Ja nie odpuszczam: pdf'a drukuję i wrzucam w 'papiery' oraz zapisuję go
    > wraz z podpisem na dysku (później jeszcze wpada to do backupu).

    Już się pomału pogubiłem... A jak zamawiałeś te podpisane?

    --
    Tristan

  • 53. Data: 2008-11-12 10:36:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 00:32:49 +0100, Wwieslaw napisał(a):

    > To chyba prawo telekomunikacyjne narusza? Nie chce mi sie wierzyc w
    > niemanie bilingow.

    Billingi do przedłaconych? A w jakim to prawie telekomunikacyjnym jest?
    Chyba nie w polskim.

  • 54. Data: 2008-11-12 10:37:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 11:36
    (autor jureq
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gfebj8$17l$2@news.onet.pl>):

    > Billingi do przedłaconych? A w jakim to prawie telekomunikacyjnym jest?
    > Chyba nie w polskim.

    Inna sprawa, że zupełnie nie wiem czemu nie... Zwłaszcza, że w samym
    systemie je na pewno mają.
    --
    Tristan

  • 55. Data: 2008-11-12 10:37:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-12, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Już się pomału pogubiłem... A jak zamawiałeś te podpisane?

    Podałem Ci wczoraj linka...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2008-11-12 10:48:21
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Tristan wrote:
    > Praktycznie wykonalne w 10 sekund... Halo, Blumedian, wysyłacie faktury
    > pocztą? Nie? Tylko pdfem? Dziękuję...

    to nie jest dowód.

    --
    bartek

  • 57. Data: 2008-11-12 11:54:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 11:48
    wasz znak: <gfecp0$cun$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > to nie jest dowód.

    Zeznanie świadków nie jest dowodem?

    --
    Tristan

  • 58. Data: 2008-11-12 12:04:35
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Tristan wrote:
    > Zeznanie świadków nie jest dowodem?

    zeznanie ze "wysylaja"? nie jest. to jest jedynie zeznanie, ze "zwykle
    nie wysylaja".
    a Ty oswiadczasz, ze otrzymales poczta. sadzisz, ze swiadek _udowodni_
    ze nie wyslali?

    --
    bartek

  • 59. Data: 2008-11-12 13:30:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 12 listopad 2008 13:04
    wasz znak: <gfegrq$f10$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > zeznanie ze "wysylaja"? nie jest. to jest jedynie zeznanie, ze "zwykle
    > nie wysylaja".
    > a Ty oswiadczasz, ze otrzymales poczta. sadzisz, ze swiadek _udowodni_
    > ze nie wyslali?

    Sądzisz, że Blumedia zezna w sądzie żeby mnie kryć, że mi jednemu wysłali,
    choć nikomu nie wysyłają? A do tego jako ZOO wysłała mi w prezencie za kasę
    pracownika, bo nie zaksięgowali opłaty pocztowej...

    --
    Tristan

  • 60. Data: 2008-11-12 15:56:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Nov 2008, bokomaru wrote:

> [...]
    > wysylaja".
    > a Ty oswiadczasz, ze otrzymales poczta. sadzisz, ze swiadek _udowodni_ ze nie

    Na .prawo opisują to terminami "doświadczenie życiowe" (czy jakoś tak),
    do tego mają oświadczenie drugiej strony (że nie wysłali, podobnie jak
    nie wysłali tysiącowi innych świadków).

    pzdr, Gotfryd