  • 11. Data: 2007-03-20 02:00:38
    Temat: Re: Internet w 2007?
    Od: "M." <...@...pl>

    > Witam!
    >
    > Poniesione wydatki na Internet w 2006 r. można odliczyć
    > do wysokości 760 zł w całym roku.

    O rany! Ja dawałem w koszty firmy faktury jakie otrzymywałem od dostawcy
    internetowego co miesiąc. ŁĄcznie w koszta dałem 760 zł. Nie odliczałem od
    podatku. Czy to oznacza, że źle robiłem i miałem zsumować wydatki na
    internet, wyliczyć podatek i od należnego podatku odjąć 760 zł?

  • 12. Data: 2007-03-20 08:09:01
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 20-03-2007 o 03:00:38 M. <...@...pl> napisał:

    > O rany! Ja dawa?em w koszty firmy faktury jakie otrzymywa?em od dostawcy
    > internetowego co miesi?c. ??cznie w koszta da?em 760 z?. Nie odlicza?em
    > od
    > podatku. Czy to oznacza, ?e 1/4 le robi?em i mia?em zsumowaae wydatki na
    > internet, wyliczyae podatek i od nale?nego podatku odj?ae 760 z??

    spokojnie. to co wyżej dotyczyło osób wykorzystujących internet
    do celów prywatnych.

    Piotr

  • 13. Data: 2007-03-20 11:01:59

    > spokojnie. to co wyżej dotyczyło osób wykorzystujących internet
    > do celów prywatnych.
    >
    > Piotr

    Uffff dzięki Piotrze.
    Mariusz