  • 11. Data: 2011-12-15 22:20:30
    Temat: Re: InPost DHL UPS i inne...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2011 3:33 PM, ToM wrote:

    > No, niestety (dla pozostałych operatorów) tak jest. Kuriozum większego
    > nie można sobie wyobrazić...

    Można

    założe sobie firmę i wszystkie dokumenty będę przez nią wysyłał.
    Tylko, że już mniej mi będzie zależało, żeby doszły.
    A wysłane w terminie byłyby, więc bym urząd zlewał.
    Niech się sama kopie z operatorem.

  • 12. Data: 2011-12-15 22:21:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2011 3:55 PM, Barbapapa wrote:
    > czyli wysylajc deklarację 15, gdy jej termin jest 15 nie poczta jest
    > uchybieniem terminu...

    jak dojdzie 15 to nie.
    niewazne kiedy wysyłasz, ważne kiedy doszło.

  • 13. Data: 2011-12-15 22:22:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2011 1:50 PM, spp wrote:
    > Przy czym wyłączność polega na tym, że 'wyłącznie' w przypadku nadania
    > deklaracji poprzez pocztę termin będzie zachowany gdy to zrobisz
    > ostatniego dopuszczalnego dnia - przesyłka fizycznie może dojść do US
    > później. W przypadku pozostałych operatorów muszą oni dostarczyć
    > przesyłkę najpóźniej w tym dniu.

    dorzucę jeszcze, że taki sam status posiadają placówki konsularne za
    granicą.
    Zamiast wysyłać deklarację pocztą do US przez pół świata, wystarczy ich
    złożenie w konsulacie.

  • 14. Data: 2011-12-16 09:01:21
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    W dniu 15.12.2011 20:50, spp pisze:

> [...]
    > ostatniego dopuszczalnego dnia - przesyłka fizycznie może dojść do US
    > później. W przypadku pozostałych operatorów muszą oni dostarczyć

    Teraz rozumiem kwestię wyłączności.
    Dzięki.