  • 1. Data: 2006-11-30 17:29:55
    Temat: Gdzie musi lezec ksiazeczka serwisowa drukarki fiskalnej ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy poda mi ktos przepisy ktore mowia cos na temat ksiazeczek serwisowych do
    drukarek fisklanych ? GDzie musz lezec, jak czest trzeba robic przeglad i
    inne wymagania

    Fantom

  • 2. Data: 2006-12-01 22:54:16
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    no przeciez to oczywiste, ksiazka serwisowa musi znajmowac sie w tym
    samym pomieszczeniu co drukarka fiskalna, ale nie dalej niz 10m od niej...

    ;)

    a teraz powaznie, mozesz nawet trzymac w kiblu na zapleczu byle bys ja
    mogl pokazac podczas kontroli, przeglad kasy co rok jesli sie nie myle,
    przynajmniej u mnie w sklepie tak jest, sami goscie powinni przyjechac
    jesli maja powazna firme to im program podpowie kiedy i do kogo jechac

    --
    Pozdro
    Harry

  • 3. Data: 2006-12-02 10:13:22
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > przynajmniej u mnie w sklepie tak jest, sami goscie powinni przyjechac
    > jesli maja powazna firme to im program podpowie kiedy i do kogo jechac

    No tak. Ale chodzi mi o to czy musi lezec np w tym punkcie sprzedazy czy tez
    moze lezec w biurze firmy ktora np jest w innym miescie ?

    Fantom