  • 11. Data: 2006-10-11 08:19:33
    Temat: Re: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 10/11/2006 8:57 AM, Użytkownik Stasiek G. napisał:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0610110848340.2616@athlon64...

    > Na to wychodz.
    > Nigdzie nie jest określone, jak "wielkie" ma być to oznaczenie.
    > Wystarczy, że jest !

    A co szkodzi, żeby napisać to logo wielkimi bukwami na plecach, skoro
    marynarki w zasadzie się nie zdejmuje ;-)

  • 12. Data: 2006-10-11 08:41:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    \\n wrote:

    > A co szkodzi, żeby napisać to logo wielkimi bukwami na plecach, skoro
    > marynarki w zasadzie się nie zdejmuje ;-)

    a nawet jesli to masz kamizelke ;)

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 13. Data: 2006-10-11 11:38:16
    Od: "J&B" <j...@p...onet.pl>

    witam
    Ostatnio w tv biznes wypowiadał się spec od podatków wlasnie w tej sprawie.
    Twierdzi , że mozna, Warunek to trwale umieszczone logo np. na klapie czy
    kieszeni z wydziarganym napisem . Traktuje sie wtedy jako ubranie robocze.
    Mimo wszystko nie obedzie sie bez walki z US.
    Mówię cały czas o garniturze o koszuli nic nie wiem.
    serdeczności

  • 14. Data: 2006-10-11 12:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Kupiłem garnitur, koszulę itd. jako ubranie służące do spotkań
    > z klientami. Czy mogę to wrzucić w koszty uzyskania przychodu?
    > Garnitur kosztował 550zł brutto i jest to więcej niż 0,25% przychodu,
    > więc w koszty reprezentacji i reklamy nie mogę tego zaliczyć.
    > Czy mogę w zwykłe koszty?
    > Od czego to zależy?

    przepraszam, ze tu sie dopisze, ale czy w takim razie jezeli koszt nie
    przekroczy 0,25% przychodu to mozna? I czy to rozlicza sie miesiecznie czy
    rocznie?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 15. Data: 2006-10-11 13:04:38
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "J&B" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Ostatnio w tv biznes wypowiadał się spec od podatków wlasnie w tej
    sprawie.
    > Twierdzi , że mozna,

    Ale pytanie - czy można w koszty ogólne (pierwszy raz słyszę) czy można w
    koszty reprezentacji (co do tego nie ma wątpliwości, o ile kwotowo wszystko
    będzie się zgadzać).

    N.

  • 16. Data: 2006-10-11 13:08:46
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości

    > przepraszam, ze tu sie dopisze, ale czy w takim razie jezeli koszt nie
    > przekroczy 0,25% przychodu to mozna?

    Ja najbardziej można wrzucić to w koszt reprezentacji.
    Musi być jednak coś, co charakteryzuje ten ubiór jako ubiór firmowy (logo,
    kolorystyka itp.) oraz powinien być sporządzony regulamin korzystania z
    takiej odzieży, w tym np. zapis, że pracownik odchodzący z pracy rozlicza
    się z niego tak, jak z innego ubrania roboczego, że używać można go tylko
    podczas pełnienia obowiązków służowych itp.

    > I czy to rozlicza sie miesiecznie czy rocznie?

    Chodzi Ci o to czy 0.25% przychodu miesięcznego czy rocznego?
    Jeśli tak, to chodzi o przychód roczny.

    N.

  • 17. Data: 2006-10-11 16:37:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@f...peel napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > z pracy rozlicza się z niego tak, jak z innego ubrania roboczego, że
    > używać można go tylko podczas pełnienia obowiązków służowych itp.

    mówimy tu o garniturze. Czy naprawde US oczekuje ze garnitury beda miały
    LOGO firmy?

    > Chodzi Ci o to czy 0.25% przychodu miesięcznego czy rocznego?
    > Jeśli tak, to chodzi o przychód roczny.

    ok, to pocieszajce. Czy jezeli mimo wszystko limitu nie starczy, to mozna
    np. wrzucic w koszt polowe ceny ubioru?

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)

  • 18. Data: 2006-10-11 16:58:00
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    wiadomości news:11102006.215B3CF7@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > LOGO firmy?

    > ok, to pocieszajce. Czy jezeli mimo wszystko limitu nie starczy, to mozna

    w koszty uzyskania przychodu wrzucasz mniejszą z dwóch wartości:
    1. wartość garnituru z faktury
    2. 0,25% przychodu narastająco od początku roku

    Także kupując garnitur na początku roku, w KUP może wejść mała jego część,
    ale co miesiąc powinna wzrastać ;-)

    Magdi

  • 19. Data: 2006-10-11 17:01:45
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:11102006.215B3CF7@budzik61.poznan.pl>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > mówimy tu o garniturze. Czy naprawde US oczekuje ze garnitury beda
    > miały LOGO firmy?

    Niestety tak. Nie ma jednak wskazówek co do wielkości i wyglądu tego logo.
    Równie dobrze może to być coś malutkiego np. na klapie czy kieszonce.

    > ok, to pocieszajce. Czy jezeli mimo wszystko limitu nie starczy, to
    > mozna np. wrzucic w koszt polowe ceny ubioru?

    Nie wiem. Moja księgowa twierdzi, że w koszty ogólne nie można wrzucić
    garnituru (bo idąc tym tropem można byłoby i sukienkę i torebkę i płaszcz i
    kurtkę i majtki i skarpetki ;-)
    Ktoś tu napisał, że można i że trzeba pogłówkować, jak to zrobić, ale nic
    nie przychodzi mi do głowy, a ten ktoś nie podsunął żadnej wskazówki.

    --
    Nixe

  • 20. Data: 2006-10-11 18:08:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@f...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niestety tak. Nie ma jednak wskazówek co do wielkości i wyglądu tego
    > logo. Równie dobrze może to być coś malutkiego np. na klapie czy
    > kieszonce.

    a logo w postaci wsuwki na szpilce? :) Albo logo wypalone laserem 1mmx1mm?

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim