  • 11. Data: 2004-10-07 06:21:49
    Temat: Re: Formularz VAT-7
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Cezary... czy ja komuś proponowałem wpisywanie czegokolwiek
    > do DEKLARACJI ?
    > Poprotestowałem sobie :) na twoje stwierdzenie że trzeba wpisywać
    > TYLKO do "czegoś dotyczącego podatku dochodowego".
    > IMO nieprawda.
    > IMO trzeba wpisywać do "czegoś dotyczącego podatku VAT" - jak
    > na mój gust, to do ewidencji sprzedaży.
    > Sprawdź o co się wzburzyłem :)
    > ++++ cytat ++++

    Przyznaję, że pominąłem fakt wpisania
    do "jakiejś ewidencji VAT" tej sprzedaży
    sugerując tylko rozliczenie w podatku dochodowym.
    Mea culpa.
    Jakoś się zasugerowałem - nie wiem czym.
    Poza tym zaprotestowałeś mało wyraźnie :-)
    tzn b. ogólnie
    a mnie w głowie siedziało podstawowe pytanie:
    w jakim polu deklaracji wpisac te obroty.
    No to mamy jasność:
    na deklaracji bezpośrednio tego obrotu nie ma, ale jest w
    odpowiednich ewidencjach.