  • 31. Data: 2003-06-13 07:23:48
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www - kasa fiskalna?
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > ...a w nim popatrzeć na listę aktów zmienionych :) i pójść
    > do właściwego rozporządzenia:
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU20022
    341971
    No i patrzę do załącznika nr 1 do tego rozporządzenia i widzę:

    - Usługi komercyjne pozystałe z wyłączeniem czegoś (mnie nie dotyczy)
    - Usługi pozostałe, gdzie indziej nie sklasyfikowane.

    Czy to nie wystarczy? Dostęp do serwisu można przecież pod to podciągnąć?

    WWWojtas

  • 32. Data: 2003-06-13 08:09:40
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www - kasa fiskalna? - studium przypadku
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > To może nie przekraczają magicznej kwoty 40 tys. rocznie dla osób fiz. bez
    > DG, od której trzeba zacząć prowadzić kasy fiskalne?
    Na 100% przekraczają. Bo b. duży serwis.

    WWWojtas

  • 33. Data: 2003-06-14 11:57:40
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "green" <g...@i...pl> wrote in message
    > Witam
    > Chciałbym uruchomić płatny dostęp do informacyjnej strony www. Jak można
    > ominąć wystawianie faktur dla klientów... gdyż opłata za korzystanie ze
    > strony to jedyne 2 zł na pół roku.
    > Klienci płacić będą przelewem... być może wkrótce zostanie uruchomiona >
    płatność kartą.

    długi wątek się z tego zrobił ...
    ale czy przy takich sumach nie warto wprowadzić płatności SMSem i uprościć
    sobie życia ?

    przecież na ewentualne wystawianie faktur wydasz więcej pieniędzy niż zysk z
    przedsięwzięcia.

    takie płatności jestem w stannie wdrożyć w ciągu jednego dnia

    zero abonamentu, zero papierków (robi to operator)
    ty raz w miesiącu odbierasz należność

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 34. Data: 2003-06-16 14:41:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > takie płatności jestem w stannie wdrożyć w ciągu jednego dnia
    >
    > zero abonamentu, zero papierków (robi to operator)

    Ja widze z tym więcej problemów:
    - kiedy następuje przychód dla celów pdof, a kiedy dla VAT ?
    - czy jest jakiś punkt w rozp.MF, który umozliwia nie wystawianie paragonów
    fiskalnych po wykonaniu usługi ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 35. Data: 2003-06-17 10:54:49
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > długi wątek się z tego zrobił ...
    > ale czy przy takich sumach nie warto wprowadzić płatności SMSem i uprościć
    > sobie życia ?
    TEŻ będą.

    > przecież na ewentualne wystawianie faktur wydasz więcej pieniędzy niż zysk
    > przedsięwzięcia.
    O ile o fakturę ktoś poprosi. Będzie to promil wszystkich.

    > zero abonamentu, zero papierków (robi to operator)
    > ty raz w miesiącu odbierasz należność
    Już to mam ;-)

    WWWojtas

  • 36. Data: 2003-06-17 11:00:46
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Ja widze z tym więcej problemów:
    > - kiedy następuje przychód dla celów pdof, a kiedy dla VAT ?
    Dostajesz fakturę od firmy która to robi. Więc tu starndardowo.

    > - czy jest jakiś punkt w rozp.MF, który umozliwia nie wystawianie
    paragonów
    > fiskalnych po wykonaniu usługi ?
    No właśnie o to pytam. Wg mnie nie :) w zwolnieniach mamy "usługi komercyjne
    gdzie indziej nie sklasyfikowane" czy "usługi telekominikacyjne". Może
    dostęp do serwisu pod to podciągnąć?

    WWWojtas