  • 11. Data: 2003-03-08 18:33:26
    Temat: Re: Faktura importowa - wymogi?
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:
    > Nie wiem czy to ma znaczenie - towar bede przywozil
    > osobiscie (autem).

    To sparawdz w dowodzie rejstracyjnym pole "dopuszczalna ladownosc"
    - jesli masz tam kreske lub "0" to moze Ci sie polski "wopek" przyczepic
    ze "uzytkujesz samochod niezgodnie z przeznaczeniem".

    Mialem tak raz w Sieniawce.
    Skonczylo sie na niepotrzebnym gadaniu o 4 rano...

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org.pl == |-

  • 12. Data: 2003-03-08 19:35:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > ze "uzytkujesz samochod niezgodnie z przeznaczeniem".
    >
    > Mialem tak raz w Sieniawce.
    > Skonczylo sie na niepotrzebnym gadaniu o 4 rano...

    Niemożliwe :-)
    Nie było tam Baltony? :-)

  • 13. Data: 2003-03-10 10:46:38
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    cef <c...@i...pl> wrote:

    > przyczepic

    > Niemożliwe :-)
    > Nie było tam Baltony? :-)

    Raczej wygladalo na to, ze chcieli cos pod stolem ;>
    Ale ja lapowek nie place.

    M.