  • 11. Data: 2007-05-10 10:20:21
    Temat: Re: Faktura dla anonima
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    news:

    > Ej, a skąd wiesz, że nie obejmuje go zwolnienie od obowiązku rejestrowania
    > obrotu kasą?

    "liczą się do obowiązku" zinterpretowałem jako "liczą się do limitu" którego
    przekroczenie powoduje powstanie obowiązku.

  • 12. Data: 2007-05-10 10:29:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 May 2007, Samotnik wrote:

    > Bo w narodzie panuje zakorzenione myślenie, że kasę trzeba mieć, jeśłi się
    > nie wystawia faktur.

    Dlatego głośno krzyczę!
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-05-10 13:08:19
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 9 maja 2007 23:00
    (autor Michał
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f1tcq2$4ca$1@kastor.ds.pg.gda.pl>):

    > Właśnie nie, ja CHCĘ zafakturować i mieć święty spokój. Na swoje wyjdę,
    > podatek zapłacę i nie chcę sie bawić w jakieś cuda-kasy.

    Ale kasa ma średnio cokolwiek wspólnego z fakturami. Zafakturujesz czy nie,
    to jeżeli na osobę prywatną to i tak się liczy do limitów i działań
    kasowych.

    > Więc proszę
    > podajcie mi sposób, żeby ominąć kasę fiskalną. Wszystkie, ale dokładnie
    > wszystkie, płatności przyjmuję na rachunek bankowy i dotąd zawsze
    > wystawiałem faktury.

    No to teraz nie wystaw tylko zrób zestawienie sprzedaży bezrachunkowej....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 14. Data: 2007-05-10 13:09:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 9 maja 2007 23:05
    wasz znak: <f1td24$4ca$2@kastor.ds.pg.gda.pl>):

    > Mam, przecież przy płatności jakieś dane przyjdą, choćby błędne czy
    > niepełne. Czy to bedą wystarczające podstawy do faktury? Nawet jeśli
    > przelew przyjdzie tylko z nazwiskiem a bez adresu?

    Dane jak dane.... Ale jak to nie jest przedsiębiorca, to jest ci naprawdę
    wszystko jedno czy wystawisz fakturę czy wpiszesz go na sprzedaż
    bezrachunkową.