  • 11. Data: 2004-01-23 19:02:18
    Temat: Re: Faktura - bylo setki razy
    Od: "NoMad" <n...@n...pl>

    "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:burdbh$mc4$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Niesmalo chcialem zauwazyc ze my tylko dyskutujemu,
    > bo za pomaganie w sprawach podatkowych bez stosownych licencji
    > to straszne kary sa...
    :-)
    No to jesli sie pomyle i nie daj Boze ... wolisz dolna czy gorna prycze
    ?

    NoMad
    :)

  • 12. Data: 2004-01-23 22:49:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004, NoMad wrote:

> [...]
    >+ > Niesmalo chcialem zauwazyc ze my tylko dyskutujemu,
    >+ > bo za pomaganie w sprawach podatkowych bez stosownych licencji

    To bez znaczenia. Nieważne czy ci ktoś źle czy dobrze poradzi:
    kara jest za *udzielanie porady* jeśli nie ma się uprawnień !
    Dlatego my (nie licząc Maddy i paru innych takich "uprawnionych")
    dywagujemy, cytujemy i wyrażamy własne opinie.
    Jakbym coś zrobił postawiony w danej sytuacji - to w końcu
    napisać że tak bym zrobił mogę, cenzury nie ma.
    Zapytać "w stylu Karola" też wolno.
    Ale DORADZIĆ... nie. Pomijam sprawę że pytający, szczególnie
    jeśli nie ma pojęcia o co pyta - powinien zdawać sobie sprawę
    że opinie na grupie padają *wyłącznie* na podstawie danych
    które podał. I mimo że czasami grupowicze wykazują daleko idącą
    ostrożność, to "kfiatki" z dalszych zeznań takie wyłażą... ech... :)

    >+ i nie daj Boze ... wolisz dolna czy gorna prycze ?

    Też ci nie mamy zamiaru towarzyszyć: nawet jakby ktoś
    nieopatrznie "doradził", to jak pisałem - kara *grzywny*
    max. 50 kzł. Siedzieć się nie idzie :), chyba... nie wiem,
    jakby była nieściągalna ? - to może za niezapłacenie
    kary :>

    >+ :)

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd