  • 11. Data: 2003-10-27 14:33:10
    Temat: Re: Faktura VAT - koreta do korekty ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003, cef wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ > Nie.
    >+ > Brak wartości to nie to samo co 0 (słownie "zero").
    >+ >
    >+ > >Na fakturze pierwotnej nie było tego typu abonamentu wcale.
    >+ >
    >+ > No widzisz, więc nie możesz napisać, że "abonament było 0, winno być
    >+ > 1". Gdybyś tak napisał, to byś kłamał - bo nie było abonamentu.
    >+
    >+ Przyznam szczerze nic już nie rozumiem z tego.
    >+ Mogę wprowadzić nowy towar korektą
    >+ udając, że w fakturze pierwotnej było go 0 szt

    Ja zrozumiałem twój post tak, że na f-rze pierwotnej
    *była* pozycja "abonament: 0".
    Sprawdziwszy że nasz szanowny monopolista pozycji niewystępujących
    nie drukuje - widzę że źle zrozumiałem :(
    I nie powiem ci czy "im wolno" :) - nie wiem.
    Mi się dopisywanie nowych pozycji nie podoba. "Ale"... (rozumiem,
    znaczy :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2003-10-27 19:39:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > On Mon, 27 Oct 2003, cef wrote:
    > [...]
    >
    > Ależ IMO (bez H) w tej fakturze nie ma "nowej" pozycji: jest
    > zmiana ilości sztuk z 0 na 1, czyli jak najbardziej "słuszna"
    > korekta ! Jak dla mnie nie ma różnicy czy nastąpi zmiana
    > z 1 na 0 czy 0 na 1.
    > Ty proponowałeś dopisanie *nowego* "towaru C", którego na
    > originale zdaje się nie było, prawda ?
    > ;)

    A to nie to samo?
    Na fakturze pierwotnej nie było tego typu abonamentu wcale.
    Uważasz, że jak w korekcie napiszę:
    było towaru "C" zero sztuk, powinno być 15
    to będzie OK?
    Chyba nie o to chodziło.
    (albo zgłupiałem już :-))

    Ha, ha

  • 13. Data: 2003-10-27 20:28:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 27 Oct 2003 20:39:55 +0100, "cef"
    <c...@i...pl> zakodował:

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 14. Data: 2003-10-28 07:44:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

  • 15. Data: 2003-10-28 07:52:34
    Od: "Bogdan" <b...@b...polbox.com>

    > Przyznam szczerze nic już nie rozumiem z tego.
    > Mogę wprowadzić nowy towar korektą
    > udając, że w fakturze pierwotnej było go 0 szt
    > czy nie?

    Moim zdaniem można nawet nie trzeba "udawać" że było go 0 sztuk bo tak było.

    BogdanK