  • 1. Data: 2008-11-07 20:39:03
    Temat: FVAT
    Od: Nips <n...@d...pl>

    Witam grupę serdecznie i od razu mam pytanie.

    Czy mogę wystawić fakturę na rzecz którą "wniosłem" do firmy zakładając
    ją (teraz chce tę rzecz sprzedać). Wydaje mi się że nie, bo VAT był już
    płacony przy zakupie (kupowałem na rachunek jako os. prywatna) więc
    teraz VAT byłby zapłacony podwójnie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-07 21:16:25
    Temat: Re: FVAT
    Od: <s...@a...pl>

    > Czy mogę wystawić fakturę na rzecz którą "wniosłem" do firmy zakładając

    Co znaczy "wniosłem"? Wpisałes do EŚT, czy ujełeś w remamencie początkowym czy
    jeszcze coś innego?

  • 3. Data: 2008-11-07 22:46:54
    Od: Nips <n...@d...pl>

    On 2008-11-07 22:16:25 +0100, <s...@a...pl> said:

    > Co znaczy "wniosłem"? Wpisałes do EŚT, czy ujełeś w remamencie
    > początkowym czy jeszcze coś innego?

    ująłem w remanencie

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-11-07 23:12:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Nov 2008, Nips wrote:

    > ująłem w remanencie

    ...po to ją się "wnosi" :) (żeby można było sprzedać lub użyć w produkcji,
    nie mając dowodu nabycia z okresu DG).

    pzdr, Gotfryd