  • 1. Data: 2006-01-19 23:42:15
    Temat: Ewidencja przychodu - bilety
    Od: eZo <m...@n...mezon.eu.org>

    Witam,
    Otworzylem dzialanosc gospodarcza i zyski bede czerpal ze sprzedazy biletow
    wstepu na teren ktory dzierzawie. Jako ze do kwoty 10.000 Euro nie mam obowiazku
    bycia platnikiem VAT, chce skorzystac z tej mozliwosci.
    Pytanie jak ewidencjonowac ilosc sprzedawanych biletow, aby bylo to
    akceptowane przez US?
    Rozumiem ze w przypadku gdybym byl VATowcem moge do tego wykorzystac kase
    fiskalna, ale co jesli nim nie jestem? Czy wystarczy ze w ksiedze PR bede
    wpisywal ilosc sprzedanych biletow? Jesli tak to na jakiej podstawie US bedzie
    wiedzial ze nie wpisalem tam zanizonej/zawyzonej ilosci sprzedanych biletow?

    Szukalem podobnych tematow w ksiazkach o dzialalnosci gosp. ktore mam i na
    grupach pl.biznes i pspp ale jedyna wzmianka mowi tylko ze bilet jest dowodem
    ksiegowym.

    Pozdrawiam
    eZo

  • 2. Data: 2006-01-20 01:33:28
    Temat: Re: Ewidencja przychodu - bilety
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    eZo wrote:
> [...]
    > grupach pl.biznes i pspp ale jedyna wzmianka mowi tylko ze bilet jest dowodem

    Ponumeruj bilety.