  • 1. Data: 2002-09-10 17:42:17
    Temat: Etat vs DG vs ZUS
    Od: "tomek" <p...@h...pl>

    Prowadze dzialalnosc gosp. Zalegam z ZUS (zlozenie dokumentow ok, w
    terminie). Czyli 'na wlasne zyczenie' nie jestem ubezpieczony. W tym stanie
    zaczalem prace na umowe o prace czyli etat. Czy w zwiazku z tym jestem z
    powrotem ubezpieczony czy dopoki nie ureguluje swojego ZUSu z DG to ZUS z
    etatu 'nie dziala'?

    pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-09-10 18:42:46
    Temat: Re: Etat vs DG vs ZUS
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > powrotem ubezpieczony czy dopoki nie ureguluje swojego ZUSu z DG to ZUS z

    hmmmmm

    Chodzi Tobie o chorobowe... W sumie jedno drugiemu nie jest równe. Dwie różne
    podstawy ubezpieczenia. Społeczne bez chorobowego, w tym 7,3 % na Fundusz
    emerytalny powinno jednak wchodzić jak po maśle

    @nteneum

    http://www.anteneum.com
    a...@i...com