  • 1. Data: 2004-02-03 18:28:10
    Temat: Emerytura + RN + umowa o dzieło (KUP 50%)
    Od: "Czarek :: Klikaj.NET" <c...@k...USUN-TO.net>

    Mój tata w 2003 roku miał dochody z Rady Nadzorczej, emeryturę oraz
    dochody z umowy o dzieło (50% KUP - przekazanie praw autorskich). Nie
    prowadzi DG.
    Jaki formularz/formularze powinien wziąć z US, żeby to wszystko
    rozliczyć ??
    Bardzo proszę o pomoc.
    Wiem, że można się spytać "pani w okienku", ale on mnie męczy :-)

    --
    POzdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór

    ]== http://www.klikaj.net
    ]== c...@k...SKASUJ-TO.net
    ]== Gadu-Gadu: 2644148
    ]== Tlen: klikajnet

  • 2. Data: 2004-02-03 19:08:23
    Temat: Re: Emerytura + RN + umowa o dzieło (KUP 50%)
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > rozliczyć ??
    > Bardzo proszę o pomoc.
    > Wiem, że można się spytać "pani w okienku", ale on mnie męczy :-)

    ============
    PIT-37

    Atomek

  • 3. Data: 2004-02-03 19:37:40
    Od: "Czarek :: Klikaj.NET" <c...@k...USUN-TO.net>

    W wiadomości: bvork6$t6d$...@n...onet.pl,
    użytkownik przedstawiający się jako "Atomek" naskrobał:
    > PIT-37

    Dzięki za info :-)
    Jedno pytanie - czy umowe o dzielo z KUP 50% (przekazanie praw
    autorskich) wpisać do rubryczki:
    "Działalność wykonywana osobiście, o której mowa w art. 13 ustawy (w tym
    umowy o dzieło i zlecenia)"
    "Prawa autorskie i inne prawa, o których mowa w art. 18 ustawy"
    ???

    --
    POzdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór

    ]== http://www.klikaj.net
    ]== c...@k...SKASUJ-TO.net
    ]== Gadu-Gadu: 2644148
    ]== Tlen: klikajnet

  • 4. Data: 2004-02-04 01:19:36
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > umowy o dzieło i zlecenia)"
    > "Prawa autorskie i inne prawa, o których mowa w art. 18 ustawy"
    ========
    prawa autorskie

    Atomek

  • 5. Data: 2004-02-04 19:29:17
    Od: "Czarek :: Klikaj.NET" <c...@k...USUN-TO.net>

    W wiadomości: bvphc7$6p4$...@n...onet.pl,
    użytkownik przedstawiający się jako "Atomek" naskrobał:
    > ========
    > prawa autorskie

    OK
    thx
    Swoją drogą to pasuje i tu i tu :-)

    --
    POzdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór

    ]== http://www.klikaj.net
    ]== c...@k...SKASUJ-TO.net
    ]== Gadu-Gadu: 2644148
    ]== Tlen: klikajnet

  • 6. Data: 2004-02-04 20:36:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Czarek :: Klikaj.NET napisał:

    > W wiadomości: bvphc7$6p4$...@n...onet.pl,
    > użytkownik przedstawiający się jako "Atomek" naskrobał:

    > OK
    > thx
    > Swoją drogą to pasuje i tu i tu :-)

    Tylko na pierwszy rzut oka.