  • 1. Data: 2002-10-17 12:15:22
    Temat: Egzamin na uslugowe prowadzenie ksiag
    Od: "Andrzej Bogdanik - Kaczor" <A...@w...pl>

    Sorki jesli to juz gdzies tu jest ale wyslanego wczesniej posta nie widze u
    siebie.

    Witam.
    Mam pytanko, czy jest gdzies w sieci lub ma ktos moze z Was jakis
    przykladowy test na egzamin jak w topicu.

    na razie

    Andrzej Bogdanik

  • 2. Data: 2002-10-17 12:39:48
    Temat: Re: Egzamin na uslugowe prowadzenie ksiag
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002, Andrzej Bogdanik - Kaczor wrote:
    [...]
    >+ Mam pytanko, czy jest gdzies w sieci lub ma ktos moze z Was jakis
    >+ przykladowy test na egzamin jak w topicu.

    A może by tak jaki komputer (np. googla [zamiast nas]) pomęczyć ;) ?

    http://prawo.hoga.pl/doradca_podatkowy/doradca_os_fi
    zyczna.asp

    (i klikac po prawej aż tabelki braknie ;>)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    BTW: spodobało mi się pytanie na "nie":
    ++++
    5. ródła przychodów w podatku dochodowym od osób fizycznych
    nie stanowi:
    a) następujšca nie w wykonywaniu działalnoœci
    gospodarczej sprzedaż
    nieruchomoœci dokonana po upływie 5 lat od daty
    ich nabycia lub wybudowania,
    ----

  • 3. Data: 2002-10-17 12:58:31
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > [...]
    >
    > A może by tak jaki komputer (np. googla [zamiast nas]) pomęczyć ;) ?

    Gotfryd,

    A jezeli ktos chce posiadac tylko uprawnienia do "uslugowego prowadzenie
    ksiag" to tez musi zdawac egzamin na doradce podatkowego?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 4. Data: 2002-10-17 19:24:59
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Oct 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ Gotfryd,
    >+
    >+ A jezeli ktos chce posiadac tylko uprawnienia do "uslugowego prowadzenie
    >+ ksiag" to tez musi zdawac egzamin na doradce podatkowego?

    Erm... nie wiem :]
    Można spałować za udzielanie odpowiedzi nie na temat, zasłużyłem
    widać !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-10-18 08:33:20
    Od: "Andrzej Bogdanik - Kaczor" <A...@w...pl>

    Czolem.

    > A może by tak jaki komputer (np. googla [zamiast nas]) pomęczyć ;) ?
    >
    > http://prawo.hoga.pl/doradca_podatkowy/doradca_os_fi
    zyczna.asp

    > (i klikac po prawej aż tabelki braknie ;>)

    no wlasnie klikam i klikam w komputer /google/ i nigdzie nie moge znalesc
    nic na ten temat. Ale dzieki za ten link, sobie poczytam.

    AB

  • 6. Data: 2002-10-18 09:04:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002, Andrzej Bogdanik - Kaczor wrote:
    [...]
    >+ no wlasnie klikam i klikam w komputer /google/ i nigdzie nie moge znalesc
    >+ nic na ten temat.

    Na mofnecie jest "kącik dyskusyjny", google mnie tam
    zaprowadził :) Jest tam cała seria pytań o pytania
    oraz odpowiedź (chyba od jakiegoś urzędnika) że oficjalnych
    pytań nie ma, iż należy się przygotować na podstawie
    rozporządzenia o zakresie egzaminu (leży na mofnecie).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-10-18 09:24:02
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bogdanik - Kaczor" <A...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:aoogok$dv1$1@news.tpi.pl...
    > Czolem.

    > no wlasnie klikam i klikam w komputer /google/ i nigdzie nie moge znalesc
    > nic na ten temat. Ale dzieki za ten link, sobie poczytam.
    >
    > AB
    ----------------------------
    Andrzeju myślę że nigdzie nie znajdziesz konkretnych pytań na usługowe
    prowadzenie księg bo ich nigdzie nie drukują są tylko ogólniki wynikające z
    rozporządzenia.Ja od conajmniej roku próbuje coś takiego znaleść i
    nic.Precycyjne pytania są tylko dla Doradców.Jeśli masz dużą wiedzę to
    stratuj a jak masz jakieś braki to są kursy przygotowujące ( co prawda nie
    wiem na jakim poziomie) organizowane przez Infor lub Stowarzyszenie
    Ksiegowych.
    Jolka

  • 8. Data: 2002-10-18 12:39:43
    Od: "Andrzej Bogdanik - Kaczor" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    Czesc.
    Z wiedza : hmmm nie mnie to oceniac chociaz mam ukonczony kurs Glownych
    Ksiegowych SKwP. Myslalem ze sa jakies przecieki z poprzednich egzaminow, no
    bo jak sa przecieki z uniwerkow to czemu nie z jakiegos egzaminu :-)))).
    Ale dzieki za odpowiedz, chyba sie skusze :-))

    Andrzej Bogdanik

    P.S. I po co bylo robic studia dla przyjemnosci, trzeba bylo skonczyc
    rachunkowosc to byloby po problemie :-))))

    AB

  • 9. Data: 2002-10-18 12:41:23
    Od: "Andrzej Bogdanik - Kaczor" <A...@w...pl>

    napisał w >
> [...]
    > pytań nie ma, iż należy się przygotować na podstawie
    > rozporządzenia o zakresie egzaminu (leży na mofnecie).

    Tez tam trafilem ale sadzilem ze cos, gdzies, kiedys, od kogos sie wydostalo
    :-)))

    Andrzej Bogdanik