  • 1. Data: 2004-02-21 08:53:15
    Temat: Egzamin certyfikacyjny a odliczenie od podatku
    Od: "pawel" <p...@p...invalid>

    Witam,

    W tym roku (2004) poddałem się egzaminowi na certyfikat CISCO CCNA. Czy będę
    mógł dokonać odliczenia opłaty za ten egzamin od podatku?

    http://podatki.onet.pl/1120779,plac_mniej.html ?

    pozdrawiam,
    pawel

  • 2. Data: 2004-02-23 08:21:49
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik pawel napisał:

> [...]
    >
    > W tym roku (2004) poddałem się egzaminowi na certyfikat CISCO CCNA. Czy będę
    > mógł dokonać odliczenia opłaty za ten egzamin od podatku?

    A zapłaciłeś w tym roku? W takim razie nie.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 3. Data: 2004-02-23 19:03:28
    Od: "pawel" <p...@p...invalid>

    Użytkownik "/slawek" <w...@W...pl> napisał:

    > A zapłaciłeś w tym roku? W takim razie nie.

    Zdawałem oraz zapłaciłem w tym roku.

    Interesuje mnie jednak sam fakt, czy taki egzamin można uznać za "tytuł
    kwalifikacyjny"...

    pg