  • 11. Data: 2011-03-23 10:23:16
    Temat: Re: EDG-1 - nazwisko w nazwie firmy?
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-03-23 11:18, mvoicem pisze:

    > Tzn chodzi o coś w rodzaju "Kulczyk - Jan Kulczyk" co docelowo będzie
    > Kulczyk sp z o.o. ? Czy Jakaś inna kombinacja?
    >
    > Wydaje mi się że skoro w nazwie jest nazwisko, to dodać tylko imie :).

    Dokładnie o to chodzi. Nazwisko - CZŁON NAZWY- Imie?

    Później o będzie tylko NAZWISKO - CZŁON NAZWY Sp.z.oo

    pozdr
    rafal

  • 12. Data: 2011-03-23 10:26:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.03.2011 11:23), Rafal T. wrote:

    > Dokładnie o to chodzi. Nazwisko - CZŁON NAZWY- Imie?
    >
    > Później o będzie tylko NAZWISKO - CZŁON NAZWY Sp.z.oo

    No to ja bym na twoim miejscu nazwał Imie Nazwisko - Człon Nazwy, albo
    jak bardzo chcesz żeby się zaczynało od nazwiska - Nazwisko - Człon
    Nazwy, Imie. W końcu kodeks nie określa w jakiej kolejności ma być to
    imie i nazwisko w firmie.

    Z drugiej strony, jeżeli to jest sprawa tymczasowa, to bym to po prostu
    nazwał "Imie Nazwisko" i tyle, skoro i tak to pójdzie do zaorania za 2
    miesiące.

    p. m.

  • 13. Data: 2011-03-23 10:52:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-03-2011 10:44, Rafal T. pisze:

    > Oczywiście że nie. Nie ma nazwiska na fakturach - na umowach tak.

    Fakt, że ktoś czegoś nie robi, nie znaczy, że nie musi.

    > Moje imie i nazwisko jest powszechnie znane tak jak wielu osób
    > publicznych.

    Nigdy się nie domniemywa, że wszyscy znają, więc nie muszę pisać.
    Bo nie wszyscy znają. Ja Cię nie znam, nie kojarzę.
    Zresztą wstydzisz się podpisywać posty.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2011-03-23 11:01:49
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-03-23 11:52, Maddy pisze:

    > Nigdy się nie domniemywa, że wszyscy znają, więc nie muszę pisać.
    > Bo nie wszyscy znają. Ja Cię nie znam, nie kojarzę.
    > Zresztą wstydzisz się podpisywać posty.

    To nie jest kwestia wstydzenia się. Miałem kilka lat temu duży problem z
    jednym człowiekiem z grup dyskusyjnych, telefony po nocach z
    zastrzeżonego numeru, maile z pogróżkami etc. Sprawa zostala zgloszona
    na Policję i oczywiście umorzona...

    pozdr
    rafal

  • 15. Data: 2011-03-23 11:05:56
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-03-23 11:26, mvoicem pisze:

    > Z drugiej strony, jeżeli to jest sprawa tymczasowa, to bym to po prostu
    > nazwał "Imie Nazwisko" i tyle, skoro i tak to pójdzie do zaorania za 2
    > miesiące.

    Tego nie wiem jeszcze. Okaże sie pewnie za 2 miesiące:)
    pozdr
    rafal

  • 16. Data: 2011-03-23 11:06:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.03.2011 12:01), Rafal T. wrote:

> [...]
    > jednym człowiekiem z grup dyskusyjnych, telefony po nocach z
    > zastrzeżonego numeru, maile z pogróżkami etc. Sprawa zostala zgloszona

    Czy to może ktoś kto kandydował na prezydenta w ostatnich wyborach?

    p. m.

  • 17. Data: 2011-03-23 11:11:32
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 23-03-2011 12:01, Rafal T. pisze:

> [...]
    > jednym człowiekiem z grup dyskusyjnych, telefony po nocach z
    > zastrzeżonego numeru, maile z pogróżkami etc. Sprawa zostala zgloszona

    Ty to sobie widać umiesz zjednywać przyjaciół. Normalnie słodki misio.
    Nieźle trzeba nabroić na grupach, żeby komuś się aż tak narazić...

    -

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 18. Data: 2011-03-23 12:16:53
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-03-23 12:11, Maddy pisze:

    > Ty to sobie widać umiesz zjednywać przyjaciół. Normalnie słodki misio.
    > Nieźle trzeba nabroić na grupach, żeby komuś się aż tak narazić...

    niekoniecznie :)

    pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2011-03-23 12:17:25
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-03-23 12:06, mvoicem pisze:

    > Czy to może ktoś kto kandydował na prezydenta w ostatnich wyborach?

    nie, nie:)

    pozdrawiam
    Rafal

  • 20. Data: 2011-03-23 12:31:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafal,

    Wednesday, March 23, 2011, 1:16:53 PM, you wrote:

    > niekoniecznie :)

    Koniecznie. Ja nigdy nie występowałem anonimowo na grupach, wielu
    osobom na odciski nadepnąłem ale nie na tyle, żeby mnie ktoś za to
    chciał szykanować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl